در محل ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزیایی آثار احتمالی از بدنه هواپیما دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یوسف لطیف، سخنگوی سازمان ملی عملیات جستجو و نجات اندونزی اعلام کرد که در آب‌های ساحلی جزیره برنئو قطعاتی مشاهده شده که احتمال دارد متعلق به هواپیمای ناپدید شده شرکت هواپیمایی ایرآسیا باشد.

یوسف لطیف گفته است که یک هواپیمای نیروی هوایی اندونزی که در عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای مسافربری ناپدیده شده شرکت داشت قطعاتی به رنگ‌های سفید، قرمز و سیاه را شناور بر آب مشاهده کرده که یکی از آنها به جلیقه نجات مورد استفاده در هواپیماهای مسافربری بی‌شباهت نبوده است.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک عکاس خبری که گروه جستجو را همراهی می‌کند از مشاهده هوایی قطعاتی خبر داده است که می‌تواند متعلق به یک هواپیما مسافربری باشد. وی افزوده است که نیروی هوایی اندونزی یک فروند هلی‌کوپتر را به محل مشاهده این اجسام اعزام کرده تا بعضی از آنها را از آب بگیرد و برای بررسی به ساحل ببرد.

چند ایستگاه تلویزیون محلی گفته‌اند که "اجسام" مشاهده شده ظاهرا اجساد قربانیان این سانحه بوده اما این اظهارات تایید نشده است.

منابع رسمی ضمن اظهار این نظر که مشاهده این قطعات، مهمترین نشانه احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری است، تاکید داشته‌اند که در این مرحله نمی‌توان تایید کرد که این اجسام متعلق به یک هواپیماست.

محل مشاهده این اجسام در فاصله حدود ده کیلومتری نقطه‌ای است که هواپیمای اندونزیایی در آنجا از صفحه رادار محو شد.

پیشتر، برخی منابع خبری گزارش کرده بودند که از یکی از جزایر نزدیک همین نقطه دود برمی‌خیزد و گروه‌های جستجو برای بررسی منشا این دود عازم محل شده‌اند.

منبع :» بی بی سی

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    17 12
    خدا کنه پیدا بشه این ادمای تخیلاتی ما از تخیل دربیان .اون دفعه پای فضایی ها رو هم وسط کشیدن .
    • بی نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
      4 1
      10 نفر منفی دادن یعنی ده نفر تا حالا به توهم و تخیل خودشان اعتقاد دارند. طلب شفا داریم از خدا برای شما