ایسنا نوشت:

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم آل خلیفه را در بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین به شدت محکوم کرده و خواهان آزادی فوری وی شد.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرده است، اقدام مقامات بحرین در بازداشت علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اقدامی مستبدانه و در حقیقت توهین به حقوق ملت بحرین و آزادی‌طلبی آنها است.

همچنین در این بیانیه از دولت بحرین خواسته شده تا بدون هیچ‌گونه تاخیر علی سلمان را آزاد کنند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای مذکور عنوان داشت: مقامات بحرین با بازداشت علی سلمان در حقیقت به احساسات آزادگان در بحرین و در سراسر جهان توهین کرده و این اقدام بحرین نشانگر خشم مقامات این کشور از شکست در انتخابات صوری است که ماه جاری برگزار شد و توسط جمعیت الوفاق و بیشتر گروه‌های لبنانی تحریم شد. بحرین با این اقدام خود نشان داد که از انتخابات دموکراتیک چشمگیری که جمعیت الوفاق انجام داد و طی آن علی سلمان به عنوان دبیرکل این جمعیت در سمت خود ابقاء شد، متنفر است.

در بیانیه مذکور از اتحادیه عرب، سازمان ملل و سازمان‌های فعال در عرصه حقوق بشر خواسته شده تا با اعمال فشار علیه دولت بحرین مقامات این کشور را وادار به بازنگری در این تصمیم خود و تلاش برای حل سیاسی بحران موجود در بحرین بکنند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گل بهار A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    15 12
    زنده باد سید حسن نصر الله