انتشار اولین تصویر از پیکر سردار شهید تقوی که در حین انجام ماموریت مستشاری در سامرا به شهادت رسید، به یکی ازخبرهای پر بحث کاربران خبرانلاین تبدیل شد.

ستایش فرمانده ایرانی محتوای اغلب کامنت های ثبت شده بود. «درود بر شرف و غیرت ایرانی، روحش شاد، خدا رحمتش کند، با امام حسین محشور شود،حبيب بن مظاهر زمان ما با محاسن سفيد: شهادتت مبارک، روحت شاد سردار ایرانـــــــــــــی» و... بخشی از نظرات ثبت شده کاربران در ذیل تصویر منتشر شده از او بود.

لعنت برداعش وحامیان نامرد وآدمکش آن ،دشمن ماکسانی هستندکه باشیه وسنی دشمنی وعناد می ورزند دیگر نظراتی بود که کاربران ذیل این خبر ثبت کردند. عاشقان حرم هم کاربری بود که در عبارتی کوتاه نوشت:پهلوانان نمی میرند.یک کاربر بی نام هم نوشت: ممنون که امنیت مارو تامین می کنید شرمنده ایم.

ذیل تصویر سردار هم برخی کاربران در خصوص این تصویر اظهار نظر کردند.«با نگاه به سیمای خندان تو ای سردار،سیرت بزرگت را می بایست شناخت.»، «آدم تو چهره ایشون بهشتی شدن رو می بیند.» و«از همان لحظه پرکشیدنش معلومه که جایگاه بلندی دارد ودر پیش امام حسین است .» دیگر نظرات ثبت شده در این زمینه است.

کاربری به نام عمو آرش هم نوشت که به حالت غبطه میخورم. سربلندی، هم پیش خدا، هم پیش خودت. اما من چه؟ شرمگینم.
بابک مرتضوی نیز کاربری بود که معتقد بود:«اگر این سرداران نباشند این سرزمین لحظه ای آرامش وامنیت نخواهد داشت » این کاربر چنین عقیده را تحلیل دیکا چاپ رژیم صهیونیستی خواند و از قول این سایت نوشت: «حتی تصور اشغال مرزهای غربی ایران توسط داعش خنده دار است»

مجموعه نظرات کاربران ذیل این خبر را اینجا ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392575

برچسب‌ها