سرمربی پرسپولیس گفت: باشگاه از روزهای قبل نامه‌نگاری‌ها درباره بازی با فولاد را انجام داده است و امیدواریم شاهد تصمیم‌گیری سریعتر کمیته انضباطی و انجام عدالت باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس و بخش حقوقی از روزهای قبل با ارسال شکایت و اسناد و مدارک مربوط به یکی از بازیکنان فولاد و حضور وی در بازی با ما که غیر مجاز بود، پیگیر این موضوع شده است و ما همچنان منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.
وی ادامه داد: ما توقع خاصی نداریم غیر از اینکه عدالت اجرا شود. بحث‌های زیادی درباره مسائل قانونی مطرح می‌شود اما حالا یکی از مسوولان خود فدراسیون مصاحبه کرده و گفته‌اند؛ با توجه به حضور بازیکن مورد بحث احتمال تغییر نتیجه بازی وجود دارد چرا که در قوانین انضباطی چنین مساله‌ای پیش بینی شده و این موضوع مستلزم شکایت باشگاه پرسپولیس است که این شکایت هم قبلا انجام شده است.
درخشان در ادامه تصریح کرد: درباره مدرکی هم که مجوز بازی بازیکن به واسطه آن صادر شده و مرجع صادر کننده آن نیز توضیحات لازم از سوی مراجع ذیربط در نیروهای مسلح داده شده است و فکر نمی‌کنم نیاز باشد که ما در این باره صحبت کرده یا مدرک ارائه کنیم. اینکه با چه راهکاری آن مجوز دریافت شد و غیر قانونی بودن آن نیز از سوی مسوولان نیروهای مسلح و سازمان لیگ صحبت شده است و امیدواریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سریعتر موضوع را پیگیری کند. ما هم به بازیکن سرباز خود نیاز داشتیم ولی از حضور بازیکنی چون حسین ماهینی محروم شدیم و دست به اقدامات اینگونه هم نزدیم.
سرمربی پرسپولیس درباره برنامه‌های خود و نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: مذاکرات با نفرات مورد نظر جریان دارد اما درباره ورودی و خروجی نفرات فعلا صحبت نمی‌کنیم و اطلاع رسانی پس از نهایی شدن هر اقدام، انجام می‌شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =