تصمیم حسن زاده برای پایان کارش در فدراسیون فوتبال جدی است و او چند هفته است که در کمیته انضباطی حاضر نشده.

آریا صالحی / دو هفته قبل بود که حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد که اسماعیل حسن زاده رئیس این کمیته وسایلش را جمع کرد و گفت که از کمیته انضباطی می رود و دیگر برنمی گردد. حسن زاده بابت لغو شدن حکم کمیته انضباطی ناراحت شده بود و همین مسئله باعث شد که این کمیته را ترک کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناراحتی او بابت این بود که کمیته انضباطی اعلام کرد بازی پرسپولیس - ذوب آهن به دلیل تخلفات تماشاگران پرسپولیس باید بدون تماشاگر برگزار شود اما در نهایت حکم کمیته انضباطی شکسته شد و هواداران در جریان این مسابقه مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند. حسن زاده پس از این اتفاق متوجه شد که کمیته حقوقی و مقررات فدراسیون که ریاست آن برعهده هوشنگ نصیرزاده است به روسای فدراسیون فوتبال اعلام کرده که محرومیت پرسپولیس باید در مسابقه بعدی اعمال شود. همین باعث ناراحتی حسن زاده شد و او وسایلش را جمع کرد و رفت.
دیروز در حالی که حدود سه هفته از این اتفاق می گذشت علی کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد غیبت حسن زاده گفت: «فردا پیگیر این موضوع می شوم و با حسن زاده تماس می گیرم که ببینم می‌آید یا نمی‌آید. اگر قرار است دیگر به فدراسیون نیاید، فرد دیگری را جایگزینش می کنیم.»
البته غیبت حسن زاده در کمیته انضباطی با توجه به تعطیل بودن مسابقات لیگ برتر، فشاری به این کمیته وارد نمی کند چراکه مسابقات لیگ برتر تعطیل است و پرونده های جدید روی دست این کمیته نمی ماند. گرچه سایر اعضای کمیته انضباطی تحقیقات خود در مورد پرونده های مفتوح را ادامه می دهند اما حضور رئیس در این کمیته در روزهایی که لیگ برتر برگزار می شود ضروری است. فدراسیون فوتبال هم تا زمانی که تیم ملی درگیر جام ملت های آسیاست می تواند در انتظار حسن زاده بنشیند تا شاید او برگردد اما هرچه به پایان کار تیم ملی در جام ملت ها نزدیک شویم، فدراسیون هم زمان کمتری برای تعیین تکلیف وضعیت کمیته انضباطی که یکی از کمیته هاست دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    20 12
    خبري بد براي گروهبان،معلوم نيست كميته استقلالي استقلالي ميمونه يا ميشه انضباطي
  • آرش IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    26 6
    انشاالله كه دائمي و مادم العمر باشد .
  • شوجریان IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    7 0
    برود برنگردد