شمار تصاویر منتشر شده از جاذبه های گردشگری و فرهنگی کشورمان در اینستاگرام از مرز یکصد هزار قطعه عکس گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید علی عراقچی موسس کمپین مردمی ایران را باید دید/mustseeiran که بیش از نه ماه از آغاز فعالیت آن در شبکه های اجتماعی می گذرد،با اعلام این خبر گفت:شامگاه گذشته تعداد تصاویر ارسالی مردم در شبکه های اجتماعی با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی کشورمان از مرز یکصد هزار قطعه عکس گذشت.

وی افزود:این کمپین با هدف معرفی فرهنگ ، آثار تاریخی و باستانی کشورمان از ابتدای فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد که با استقبال وسیع مردم روبرو شد.

علی عراقچی با اشاره به اینکه  پنج هدف در آغازراه برای این کمپین ترسیم شد،تصریح کرد: تصویرسازی مثبت از ایران، ترغيب گردشگران داخلی و خارجی، تقويت روحيه ی همدلی، مشارکت و اتحاد ملی،ورود ارزبا رونق صنعت گردشگری کشور ونشان دادن چهره ای واقعی از ايران از مهمترین این اهداف بود که خوشبختانه مردم عزیز کشورمان با هوشمندی و در شرایط حساس کنونی این اهداف را به دقت دنبال کردند.

او با بیان اینکه در پیگیری اهداف این کمپین وقفه ای صورت نگرفته و کار به صورت شبانه روزی دنبال شده است،خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری چهارفصل است، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد، کشوری با اصالت است و همه اینها مواردی است که لازم بود به جهان نشان دهیم و تصویر خود را بهبود ببخشیم.

به گفته وی ورود گردشگران خارجی به کشوراز یک سو سبب اشتغال‌زایی، درآمدزایی و ورود ارز به کشور شده و از سوی دیگر موجب معرفی فرهنگ غنی کشور ما به دنیا خواهد شد ضمن آنکه ورود توریست به کشور به مردم انگیزه توسعه زیربناهای کشور را می دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    18 1
    هر کی یک با بیاد و چشمش بیوفته به گشت ارشاد و نبود اماکن تفریحی و نبود جایی برای شاد بودن و نبود توالت میره و بر نمی گرده، به همه هم می گن که نرین.. فقط گردشگرای بالای 70 سال میان ایران و حال می کنن..
  • بی نام RU ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    3 4
    فعلا كه بزرگواران ميخوان اينستاگرام رو فيلتر كنن، ضمنا راه ورود ارز به كشور اين نيست، چيزهاي مهمتريه
  • اشكان NL ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    21 2
    ايران تمدن غنى داشته ولى فرهنگ غنى ندارد،فرهنگ فعلى ايران فرهنگ دروغ،ريا،دزدى،رانت خوارى،كلابردارى،كلاگذارى،و ده ها نوع كارهاى زشت و خلاف ديگر هست، ايران تمدن داشته ولى فرهنگ نداره
  • من IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    7 2
    چه جالب ايشون با اون اقاى عراقچى نسبت دارن چه فاميل بازيه شيكيه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    6 2
    عالی
  • علی A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    به هر حال یک شمع در تاریکی مطلق بد نیست ، هر کس به سهم خودش تلاش کنه یه قدم برداره. امیدوارم هر کس برا مردم ایران و آبادی کشور تلاش می کنه موفق باشه