سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان مازاد خود را به فاصله کمی تا اتمام زمان نقل و انتقال نیم فصل در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این لیست حاوی 6 بازیکن بود.
نفر اول که مهم ترین فرد این لیست به شمار می رود، نیلسون کوره آ جونیور گلر برزیلی پرسپولیس است. او در فصل قبل در هر 30 بازی به میدان رفت و توانست 18 کلین شیت (به اتمام رساندن بازی بدون گل خورده) را به ثبت برساند و از ابتدا تا انتهای فصل تنها 15 گل دریافت کرد. 

نفر دوم از جمع نامداران که نامش در لیست مازاد درخشان قرار گرفته، رضا نوروزی است. بهترین خرید باشگاه پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل. او بعد از بازی با ملوان دچار پارگی رباط صلیبی شد و لیگ را تا اسفندماه از دست داد اما به فاصله دو یا سه ماه مانده تا بازگشت این بازیکن، حمید درخشان نامش را از لیست خود خارج کرد.
نفر سوم، محمد عباس زاده است. بازیکن شمالی که در بازی های انتهای فصل قبل برای پرسپولیس مثمرثمر بود و موفق شد به عنوان پدیده لیگ سیزدهم خودش را نشان دهد.
نفر چهارم نیز رضا حقیقی بود. حقیقی به علت فرار از مشکلات مالی، رفتن از پرسپولیس را به ماندن در این باشگاه ترجیح داد و از جمع سرخپوشان جدا شد. او در ادامه لیگ برای پدیده مشهد توپ می زند.
نفر پنجم نیز میثم حسینی است. مدافع چپ پای پرسپولیس که سابقه بازی در تیم های استقلال و نفت تهران را در کارنامه دارد. او در نیم فصل اول نتوانست به اندازه کافی موثر باشد و حالا درخشان نامش را در لیست فروش پرسپولیس قرار داده است.
و در نهایت نفر ششم کسی نیست جز فرشاد قاسمی. البته در مورد او حرف و حدیث هایی شنیده می شود که شاید نامش از لیست مازاد بیرون بیاید اما فعلا فرشاد قاسمی که سهمیه زیر 23 سال تیم است، یکی از رفتنی های پرسپولیس خواهد بود.
درخشان به مسئولان باشگاه و شخصِ طاهری که کارهای مدیریت و سرپرستی پرسپولیس را انجام می دهد، اعلام کرده دیگر نیازی به این 6 بازیکن ندارد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =