بازیکنان انتخاب شده تیم ملی فوتبال برای جام ملتها موجی از اظهار نظر ها فوتبالی را در میان کاربران خبرآنلاین موجب شد. تعجب از دعوت نشدن برخی از بازیکنان مطرح لیگ و نا امیدی از کسب مقام محتوای اغلب نظرات ثبت شده در ذیل این خبر بود.

«این تیم از گروهش هم بالا نمیاد .» جزو نخستین کامنت ها و واکنش کاربران به لیست تیم ملی برای جام ملتها بود.

«متاسفم برای کی روش و اطرافیان که خیلی از شایسته ها تو تیم نیستن» یا «لیستش واقعا خنده دار و تاسف آوره» محتوای قریب به اتفاق نظرات منتقدان سر مربی تیم ملی و انتخاب های جدیدش بود.

بر همین اساس، یکی از کاربران نوشت:ازهمین حالا خداحافظ جام ملتها.
در مقابل این نظرات، یکی از کاربران به دفاع از لیست تیم ملی پرداخت و نوشت:اتفاقا لیست فوق العاده است و کی روش با مغز و عالی تیم ملی را جوان کرده است.

هوادران پرسپولیس هم از اینکه محمد نوری در این لیست نبود، ناراحتی خود را ابراز کردند. یکی از آنها نوشت:يعني واقعا محمد نوري لياقت سفر به استراليا را نداشت؟ یک هوادار سپاهیان هم که ظاهرا طرفدار نوری بود نوشت:من سپاهانی هستم ولی واقعا از عدم دعوت محمد نوری ناراحت شدم. به نظرم هوش فوق‌العاده‌ و شم گلزنی استثنایی داره این بازیکن.
یک استقلالی هم نوری را آماده ترین گزینه پرسپولیس خواند که در شرایط فعلی خیلی به کار تیم ملی می آمد و او از خط خوردنش تعجب کرده است.

برخی کاربران براساس نقطه نظرات فنی خود خط میانی تیم ملی بدون نوری ومبعلی را ضعیف دانستند و نوشتند که هافبک طراح نداریم.از نگاه این کاربران از بین مبعلی و محمد نوری یکی باید همراه تیم ملی می رفت.

یکی از کاربران هم لیست بلند بالایی از کسانی که حقشان حضور در این لیست بود را ردیف کرد . از بازیکنانی مثل محمد نوری، رحمان احمدی، خلعتبری ،ایمان مبعلی ، مهدی رحمتی ، هادی عقیلی تا جوانانی مثل پیام صادقیان ، عالیشاه ، مهدی طارمی ، شهباززاده ، خانزاده ، شاهین ثاقبی و مهدی شریفی . از نگاه این کاربر این بازیکنان خیلی بیشتر از شجاعی ، بیک زاده ، نکونام ، امیرحسین صادقی ومیتونستن به تیم ملی کمک کنند.

در مقابل انتقاد از دعوت نشدن نوری، اشکال به دعوت انصاری فرد و شجاعی در میان کاربران زیاد بود.برخی کاربران شهباز زاده بازیکن استقلال را آماده تر از انصاری فرد خواندند و تعدادی هم دعوت از شجاعی در هر شرایط به تیم ملی را عجیب خواندند.
در این میان یک کاربر، دلیل عجیبی برای دعوت نشدن بازیکنانی مثل محمد نوری و خلعتبری داشت.« تو جامعه فوتبال ایرانی کمتر از ده درصد دلشون برای کشورشون می سوزه فقط به فکر دلالی و زیرآب زدن هستن. کروش نمی تونه به بازیکنی که احتمال داره از مربی باشگاهش برای خرابکاری در اردوی تیم ملی خط گرفته اعتماد کنه. دلیل اعتماد به بازیکن هایی که اون ور بازی می کنن همین است.»
یک کاربر هم به دعوت نشدن رمان احمدی اشکال گرفت و نوشت:«رفتن به جام جهانی رو مدیون اون سیوهای رحمان احمدی در سه بازی آخر هستیم. اونوقت حتی به عنوان دروازه بان سوم هم دعوتش نکرده ولی فروزان دعوت شده است.
چند کاربر هم تیغ انتقاد را متوجه کی روش سر مربی تیم ملی کردند. یکی از کاربران با بیان اینکه این لیست نتیجه اعتماد زیادی به کی روش هست، نوشت: واقعا بضاعت فوتبال همه اش اینه؟ کی روش در جام جهانی تمام شده بود و دیگه ای چیزی برای ارائه ندارد. نتیجه عملکرد این مربی هر چی باشد، یک نتیجه اش کاملا مشهود است؛ اعتماد بیش از حد به بازیکنان خارج از وطن و در مقابل کشتن استعداد و انگیزه های بازیکنان خوب داخلی استعدادهایی که با فرصتهایی مثل جام جهانی و جام ملتها می توانست شکوفا بشود. مشابه این نظر در میان کاربران چند مورد دیگر هم بود که با بحث دیگر کاربران مواجه نشد . کاربرانی که شاید منتظر نتایج جام ملتها می مانند تا درباره کی روش و تیم جدید او نظر بدهند.

مجموعه نظرات کاربران خبرآنلاین درباره لیست تیم ملی فوتبال را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392189