فارس نوشت:

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دو شرط را برای استفاده از بازیکنان سرباز در تیم ملی به فدراسیون اعلام کردیم.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه وزارت ورزش اعلام کرده برای 4 بازیکنی که کارت معافیت شان باطل شده با نظام وظیفه نامه نگاری کرده است، اظهار داشت:پولادی، ماهینی، سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده، 4 بازیکنی بودند که نامه آنها به نظام وظیفه ارسال شد.

وی گفت: ما برای فدراسیون فوتبال دو شرط را گذاشتیم و این است که ابتدا این افراد به طور رسمی از مردم به دلیل تخلفی که کردند، عذرخواهی کنند و دوم اینکه فدراسیون فوتبال نام پولادی را از تیم‌ملی خط بزند و برای سایر بازیکنان درخواست بدهد. به هرحال این افراد تخلفاتی کرده‌اند و باید تاوان آن را هم بدهند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سروش سعیدی عنوان کرد: این بازیکن دو تخلف را مرتکب شده است. یک اینکه کارتش جعلی بوده و دوم اینکه به صورت عادی و نه اینکه ورزشکار بوده، درخواست معافیت تحصیلی کرده است.

سردار کمالی عنوان کرد: بازیکنانی که کارت‌شان مشکل داشت، تنها در صورتی که نظام وظیفه مرکز یعنی تهران برایشان مجوز صادر کند، می‌توانند بازی کنند و در غیر این صورت حق شرکت در مسابقات را ندارند. طبق نامه ای که داده ایم 69 نفر کارتشان باطل شده و حق بازی نخواهند داشت.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    29 10
    من به عنوان يك شهروند عادى اين كشور راضى نيستم كسى كه تخلف كرده و بايد مجازات شود را تحت هر عنوانى به استراليا ببرند.
  • حسین A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    22 3
    پدرشون در بیارین
  • مایل به ممد IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    16 1
    پولادی را خوب اومده. دم نظام وظیفه گرم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    15 2
    دمت گرم سردار، کوتاه نیا.
  • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    8 0
    جناب سردار کمالی بنده منتظرم ببینم قانون واقعا برای اینها اجرا میشه یا نه. اینها حق شرکت در تیم ملی هم ندارن
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    5 0
    خون بازي كان رنگين تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نا گفته نمونه بسياري از كار شكن هاي اين طرح كه همه جوره سنگ ميندازن از جناح خاصي حمايت ميشن لطفا مشخص كردن تكليف يك ميليون و پانزده هزار جوان بخت برگشته را سياسي نكنين چرا هر وقت تو كشور من موضوعي برأي حل مشكلات كشور و جامعه بيان ميشه همه از ديد سياسي و فقير و غني و نفت و تحريم و اين چيزا نگاه ميكنين؟؟؟؟؟؟ من ٢ سال خدمت رفتم، حسود نيستم كه اينو ميگم، خدا مشكلات همه جوان هاي سربازي نرفتن را حل كنه