مجوز جمیله کدیور تمدید شد/ واکنش فیس بوکی وزیر ارشاد

مجوز انتشارات امید ایرانیان در حالی تمدید شد که جمیله کدیور این تمدید را مدیون حمایت‌های علی جنتی دانست و وزیر ارشاد نیز آن را انجام وظیفه قانونی وزارت ارشاد دانست.

جمیله کدیور در صفحه شخصی خود در فیس بوک اعلام کرد: به رغم برخی مقاومت‌ها بالاخره بعد از چند ماه پیگیری انتشارات امید ایرانیان تمدید مجوز شد. این تمدید مجوز پس از چند سال وقفه در کار انتشارات صرفا مدیون حمایت آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است. جا دارد از ایشان بخاطر حمایت‌شان تشکر کنم. امیدوارم به تدریج کتاب‌هایی که در این سال‌ها در ارشاد گم شدند! را منتشر سازم.

علی جنتی نیز در پیامی ذیل مطلب جمیله کدیور در فیس بوک نوشت:

با سلام خوشحالم که مجددا به صحنه نشر بازگشتید. آنچه انجام شد صرفا براساس وظیفه قانونی بود که برعهده این وزارتخانه گذاشته شده است موفق باشید.

علی شجاعی صائین مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد در گفت و گو با فارس در این راستا اعلام کرد: پیش از این برای این فعالیت تقاضا ارسال شده بود و بناشده بود که بررسی صورت گیرد.از این رو با ارائه مدارک از سه هفته پیش مجوز ناشر تمدید شد.

بر اساس این گزارش، انتشارات امید ایرانیان ناشر آثار عطاءالله مهاجرانی که مدتی غیرفعال شده بود اعلام کرد دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد. ظاهرا روند مجوز در دوران مهاجرانی به دستور او بدون بررسی‌های لازم طی شده بود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    مدتی از سرکار خانم کدیور خبری نداشتیم .موفق و پیروز و موید باشند .
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
      20 22
      عرشیا جان عموجون تو کار زندگی و درس و مشق نداری؟؟؟
  • 123 GB ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    21 2
    این گزارش خبرگزاری فارس هست...چرا خودتان خبر کار نمی کنید؟ فارس ته گزارش نوشته قبلا غیر قانونی بوده در حالی که اینطور نیس.