مدافع تیم ملی می گوید پر کردن جای خالی پژمان منتظری کار سختی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مدافع تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«درست است که بازی تدارکاتی ما در روز یکشنبه لغو شد اما خودمان می توانیم خوب تمرین کنیم و برای مسابقات راهی جام ملت ها شویم.»

 از او درباره مصدویت پژمان منتظری سوال کردند که سید جلال این واکنش را نشان داد:«پر کردن جای پژمان سخت است و بدون شک جای خالی او احساس می شود.شاید کسی نتواند به راحتی جای او را پر کند. او می‌توانست به تیم ملی خیلی کمک کند. مصدومیت منتظری یکی از بدترین خبرهایی بود که من شنیدم.با او هماهنگی خوبی داشتیم همانطور که پر کردن جای هادی عقیلی خیلی سخت بود پر کردن جای منتظری هم بسیار سخت است.»

آیا تیم ملی می تواند به فینال جام ملت های آسیا صعود کند یا نه؟سید جلال در این مورد هم حرف زد و گفت:«انتظار داشتم این سوال را اول بپرسید.اما اینکه فکر کنید ما به فینال می‌رویم یا جزء چهار تیم می شویم اینگونه نیست. با امکانات و شرایطی که داشتیم نمی‌توان حدس زد که چه پیش خواهد آمد. همه می‌دانند که شرایط اردویی تیم ملی چگونه بوده است و امارات چند سال است که بازیکنانش در کنار هم هستند و شرایط فوق‌العاده‌ای دارند. با بحرین هم مشکلات کوچکی داریم که روز سختی با آنها خواهیم داشت. بازی‌های مرحله گروهی سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود و نباید آنها را آسان بگیریم. با این شرایط قهرمانی خیلی سخت است.اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دچار اختلال شد و ما با این شرایط به جام ملت‌ها می‌رویم.»

حسین در پایان درباره غیبت بازیکنانی مثل پولادی در اردوی تیم ملی گفت:«نبود مهرداد هم برای ما سخت است.البته هنوز هم مشخص نیست که به اردو می آید یا نه؟کاش پولادی هم بود و سرباز تیم ملی بود. او خیلی می‌توانست به ما کمک کند.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    39 49
    پولادی سرباز بشو بود خیلی قبل از این میشد ایشان مجرم است
  • بی نام GB ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    63 18
    فینالیست که سهله شما از مرحله گروهی هم بالا نمیاین.
  • محمدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    33 55
    تو هم حرفهای کیروش رو میزنی تو که پاچه خوار نبودی ولی میبینم استعداد خوبی داری و حرفها و بهانه های کیروش قبل از وقوع فاجعه رو میزنی. حسینی تو خوبی. نیاز به پاچه خواری نداری. سعی کن در مصاحبه ها از مغز خودت استفاده کنی و خوراک نگیری بهت نمیاد. سید با تعصب.خلافکار باید به سزای عملش برسه نه اینکه تشویقی بره تیم ملی. سید خوب ما. خواهش لطفاً
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    11 29
    به همراه بنگر میتونی
  • 4شناس4 A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    7 6
    از وقتی رفت پرسپولیس بیچاره شد
  • کیان A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    45 9
    ما هم همچین فکری نمی کنیم که تیم ملی میتونه به راحتی فینالیست بشه..با این نوع ترکیب تیم ملی خیلی هنر کنیم از گروه صعود کنیم...
  • ahad IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    10 0
    فینالیست شدن حتی تو همین آسیا هم کار راحتی نیست سید جلال ، باید تلاش کنید
  • سام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    4 1
    تو همین آسیاتیم ملی ما تو همین آسیا به زور هر هشت سال یکبار میره جام جهانی نه هر چهار سال یکبار...