ابنا نوشت:

یک زن کوبایی ساکن ایتالیا از یافتن کودک سه ساله‌اش در میان گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،«لیدیا هررا» یک زن کوبایی که در شهر بلونو ایتالیا زندگی می‌کند کودک سه ساله خود را که ماه نوامبر 2013 گم کرده بود در میان تروریست‌های تکفیری داعش دید.
وی در گفتگو با دیلی‌میل اعلام کرد که سال گذشته به منظور دیدار خانواده‌ام «اسماعیل» را به «ایسمار مسینویچ» شوهرم که از وی جدا شدم سپردم تا از او نگهداری کند اما پس از بازگشت از کوبا آنها ناپدید شدند.
لیدیا هررا افزود: پس از تحقیقات بسیار متوجه شدم که شوهر سابق برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کرده و فرزندم را نیز با خود برده است.
وی که یکسال را بدون کودکش در نگرانی و ناراحتی گذرانده گفت: دو روز پیش در شبکه‌های اجتماعی تصاویری دیدم که در آن یک مرد ناشناس فرزندم را که هدبند گروه داعش به سر بسته و یک اسلحه بر دوش داشت همراه خود می‌برد.
این زن کوبایی الاصل با بیان اینکه شوهر سابقش در درگیری‌های سوریه کشته شده است افزود: من هر روز برای دیدن کودک خردسالم دعا می‌کنم و از موقع گم شدنش تا الان فقط و فقط به او فکر می‌کنم.
هررا گفت: اسماعیل تنهاست و به من احتیاج دارد، من نمی‌خواهم قضاوت کنم ولی در سرتاسر جهان هستند خانواده‌هایی که فرزندانشان به دست این گروه‌های تروریستی افتاده است. ما فقط می‌خواهیم که کسی به داد ما برسد.
وی در ادامه گفت: من فکر نمی‌کردم که شوهرم یک تروریست باشد و وقتی این خبر را شنیدم بهت زده شدم. از آن بد‌تر وقتی است که متوجه شدم شوهر سابقم فرزندم را برداشته و برای عضویت در گروه تروریستی به سوریه گریخته است. کودک خردسالم تنها در سوریه... شما فقط تصور کنید احساس یک مادر در مواجه با این خبر چیست!

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    326 8
    بیچاره این مادر . . بیچاره همه ی مادرهایی که بچه هاشون به طریقی درگیرِ داعشن . . خدا لعنتشون کنه این بی دینا رو .
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    11 1
    وای چه وحشتناک