ایرنا نوشت:

رییس گروه کنترل پلیس راه راهور نیروی انتظامی محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'همایون اسفندی' گفت: تردد موتورسیکلت ها تا ساعت 24 روز جمعه- 5 دی ماه -از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

او با اشاره به تردد در محور کرج- چالوس گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه- 5 دی ماه -از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس گروه کنترل پلیس راه راهور ناجا به محدودیت های تردد در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی روز جمعه- 5 دی ماه -از محور هراز ممنوع است.

او گفت: همچنین در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه- 5 دی ماه -از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس گروه کنترل پلیس راه راهور ناجا گفت: مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =