تسنیم نوشت:

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ روز گذشته در حاشیه برگزاری عملیات محمد رسول الله مرکز پدافند هوایی به هواپیمای یو ۲ آمریکایی هشدار داد.

امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خوشبختانه ما شاهد این هستیم که ملت ما با وجود شرایط سخت اقصادی به توسعه و پیشرفت مناسبی دست یافته و تحریم‌ها کارساز نبوده است. با توجه به اینکه ریاست جمهوری روز گذشته تأکید داشتند که ما از نظر اقتصادی به پیشرفت مناسبی داشتیم و ما نیز از همین رو اعلام می‌کنیم که ما پیشرفت نظامی مناسبی داشتیم.

او با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله ادامه داد: برگزاری این رزمایش در ایجاد شرایط امن در منطقه کمک کرده و می‌تواند امنیت مناسبی از لحاظ اقتصادی در دریا‌ها و سطح منطقه داشته باشد. ایران جایگاهی برای هراس نداشته و از همین رو بوده که کشور‌های منطقه به سمت ما آمده‌اند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: معنویت یک اصل مهم و اساسی بوده که ما سعی داشته در رزمایش محمد رسول الله به آن توجه کنیم.به طور قطع یکی از عوامل غیر فیزیکی ما ایمان، بصیرت و معنویت بوده که دشمن از داشتن آن بی‌بهره بوده و این مسئله برای ما یک نقطه قوت به حساب می‌آید.

او گفت: در حاشیه برگزاری این عملیات در 2 روز گذشته، یک هواپیمای یو 2 آمریکایی که هواپیمای فوق پیشرفته بوده و برای قابلیت این را دارد که اطلاعات را جمع آوری کرده و مخابره کند، به خاک ایران نزدیک شد که ما به آن هشدار دادیم. این مسئله نشان از این بوده که ما از لحاظ تجهیزات شرایط مناسبی داشته‌ایم چرا که در چند سال اخیر تنها روسیه بوده که این هواپیما را ساقط کرده است.

امیرسرتیپ دوم جهادی گفت: پایگاه‌های هشتم شکاری، هوانیروز، یگان‌های توپخانه‌ای و زمینی اصفهان در این رزمایش شرکت می‌کنند هم‌چنین در تیم داوری نیز افرادی از اصفهان حضور دارند.

او گفت: با توجه به تحرکات دشمنان ما هر روز تجهیزات نظامی خود را به روز کرده و شرایط مناسبی را پدید آوردیم به گونه‌ای که دشمن از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی کلافه شده است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد و می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های مناسبی که دارد برابر آن ایستادگی کند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    13 12
    من بوداگربخاکمون تجاوز میکرداگرقابلیت سدنگون کردنشو داشت میزدمش تادیگه این دوروبراپیداشون نمیدونم چی میخوان ازجونمون فضولها مگرمامیایم سراغ شما اگرمیشدماهم برای تلافی هوامیماهامونونیفرستادیم سراغشون اخی دلم خنک میشدومیگفتم دمتون اگرم الانم میگم دست مریضا
  • بی نام RO ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    14 3
    باید قرمز میگرفت ن اخطار