روزنامه ایران نوشت:

پروندهای در یکی از کمیتههای کمیسیون اصل 90 مجلس در حال رسیدگی است که کارت خدمت غیرقانونی گروههایی چون هنرمندان، سینماگران و برخی فعالان رسانهای خاص را بررسی میکند. پیش از این تخلفات گستردهای درخصوص کارت پایان خدمت ورزشکاران از جمله فوتبالیستها منتشر شد که بازتاب زیادی در افکار عمومی داشت.
اما ظاهراً این تخلف به فوتبالیستها محدود نشده و در حوزههای دیگری چون هنرمندان و بازیگران سینما و حتی برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای را هم در بر گرفته است. حسین آذین، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ، ضمن تأیید مفتوح بودن چنین پروندهای در یکی از کمیته های کمیسیون اصل 90 گف ت: هنوز این پرونده در کمیته نهایی نشده است.
وی گفت معمولاً چنین موضوعاتی ابتدا در کمیته ویژه بررسی و سپس به کمیسیون میآید و در صورت تصویب، به صحن علنی مجلس فرستاده میشود.

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    24 2
    چرا به اينا كه بورسيه قلابى دادن گير نميدن كاره اونا كه بدتر بوده چون فوتباليست ها بچه يقه سفيد و اقازاده نيستن فقط عدالت در مورده اون ها اجرا بشه چون بچه پايين هستن زورشون كمه فقط اونا رو محكوم ميكنيد به نظره من اولويا بايد به بورسيه ها باشه چون هم اموال بيت المال دزديدن هم حق نخبه ها رو خوردن هم بر ميگردن چيزى حاليشون نيست لطفا بچاپ
  • ناصر A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    اگه حکومت علوی داریم اینها باید مجازات شوند . مسولان به بهانه مصلحت نظام عدالت را زیر پا نگذارند. خرید خدمت باید لغو شود چون برای مختلفین و بازیگرا پولی نیست باید برن خدمت کنن
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    دست تك تك هنرمندان را مي بوسم زنده باشند