پیام تبریک رئیس مجلس به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن میلاد پربرکت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای مجالس کشورهای مسیحی تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر علی لاریجانی با صدور پیامی میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را به رؤسای کشورهای مسیحی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

عالیجناب

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت میلاد پربرکت پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز نمایم.

امروز جامعه جهانی بیش از گذشته نیازمند آرمان‌ها و ارزش‌هایی همچون عدالتخواهی و صلح‌طلبی، برادری و ایمان به خداوند و مبارزه با ظلم، خودکامگی و جهل می‌باشد که انبیاء بزرگ الهی برای بشریت به ارمغان آورده‌اند. خشونت و افراطی‌گری دغدغه همه ملت‌ها و پیروان ادیان الهی است که امنیت، آرامش و آزادی آن‌ها در بسیاری از نقاط جهان به ویژه فلسطین اشغالی، آفریقا و غرب آسیا توسط تروریسم و اشغال‌گری در معرض تهدید جدی قرار گرفته است.

عالیجناب

معتقدم تقویت و تحکیم همکاری میان مجالس به عنوان جزء مهمی از مناسبات بین‌المللی می تواند در افزایش درک و تفاهم متقابل، ایجاد جهانی بهتر و پیشرفت و توسعه همه جانبه ملت ها نقش بسزایی ایفا نماید.

امید است با همکاری متقابل بتوانیم به مسئولیت مشترکمان برای رفع بی عدالتی، تبعیض و ظلم در جهان عمل نمائیم.

علی لاریجانی
ریییس مجلس شورای اسلامی

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    من هم میلاد عیسی مسیح ع رو به همه مسیحیان دنیا به خصوص هموطنهای مسیحی عزیزم تبریک میگم. پیشاپیش کریسمس مبارک