مهر نوشت:

محمد نبی حبیبی با تاکید براینکه فتنه ۸۸ برای براندازی نظام در خارج از کشور طراحی شده بود، اظهارداشت: به دنبال این طراحی از سوی دشمنان عده ای در داخل به دام این فتنه براندازانه افتادند و در زمین دشمن بازی کردند.

وی با بیان اینکه استکبار با کودتای سبز به جنگ نظام جمهوری اسلامی آمده بود، گفت: تحلیلی که برخی ها ارائه می کنند و می گویند حوادث 88 یک رقابت انتخاباتی بوده است را قبول ندارم و این ماجراها با قصد براندازی نظام از سوی فتنه گران رخ داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم چند ماه بعد از انتخابات ۸۸ صبر و رفتارهای فتنه‌گران را رصد کردند، بخصوص در روز عاشورا، وقتی شعارهای ساختارشکنانه سر داده شد و در روز قدس نیز فتنه گران شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، مردم راه خود را از اینان جدا کردند و در ۹ دی ۸۸ به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه اگر همه اصلاح طلبان را فتنه گر بنامیم بی انصافی است، گفت: ما هر اصلاح‌طلبی را فتنه گر نمی دانیم، اصلاح‌طلبانی را سراغ داریم که در چارچوب نظام هستند و اصولگرایان رقیب اصولگرایان محسوب می شوند؛ اما اصلاح‌طلبان باید بدانند که کسانی که وارد فتنه شدند بخشی از جریان اصلاح‌طلبی بودند و لکه ننگ فتنه‌گری به دامن برخی از اصلاح‌طلبان وجود دارد.

حبیبی همچنین در واکنش به اظهارات اخیر خاتمی مبنی براینکه اطلاح طلبان برانداز نیستند، گفت: خاتمی به جای آنکه در پس پرده صحبت کند باید در یک اظهارنظر رسمی و انتشار بیانیه از فتنه گران اعلام برائت کند اما تاکنون این کار را خاتمی و دوستانش انجام ندادند؛ بنابراین این اظهارات نمی‌تواند لکه ننگ فتنه‌گری را از دامان اصلاح طلبان پاک کند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391598

برچسب‌ها