ایرنا نوشت:

موشه یعلون' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهارنظری که از توافق پشت پرده میان تروریست ها در سوریه و تل آویو حکایت دارد، گفت: جبهه النصره به مرزهای ما نزدیک نمی شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، یعلون در هنگام بازدید از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی همچنین اذعان داشت که رژیم متبوع وی به گروهک های تروریستی در سوریه کمک رسانی می کند.

وی در مورد امنیت مناطق شمال فلسطین اشغالی نیز تصریح کرد: مناطق یاد شده در آرامش و ثبات بسر می برند و اسراییل (رژیم صهیونیستی) برای هر گونه تحولی در منطقه در آمادگی کامل بسر می برد.

یعلون درباره وضعیت نوار غزه نیز اظهار داشت: فلسطینی ها در حال بازسازی تونل های دفاعی خود هستند و ما به دقت اوضاع تونل های آنها را زیر نظر داریم؛ حماس خواهان تنش نیست و به نظر نمی رسد بخواهد در برهه کنونی اوضاع را متشنج کند.

به گفته وی، تاکنون دهها تن از فلسطینی های ساکن مناطق اشغالی 1948به گروهک تروریستی داعش پیوسته اند و دستگاههای امنیتی اسراییل (رژیم صهیونیستی) از نزدیک این پدیده را زیرنظر دارند که می تواند پیامدهای خطرناکی در باریکه غزه و کرانه باختری با خود به همراه داشته باشد و اسراییل برای مقابله با آن راه حلهای مناسبی در اختیار دارد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =