تسنیم نوشت:

شرکت سونی پیکچرز با بازنگری در تصمیم قبلی خود اعلام کرده است که فیلم "مصاحبه" در ۲۰۰ سالن نمایش آمریکا روی صحنه خواهد رفت.



به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز ، در حالی که شرکت سونی پیکچرز پیش از این تصمیم گرفته بود که نمایش فیلم جنجالی مصاحبه را لغو کند ولی اکنون مقام های این شرکت تصمیم گرفته اند تا پس از انتقاد باراک اوباما از این تصمیم پخش این فیلم را در روز کریسمس در 200 سالن نمایش آمریکا انجام دهند.
بر اساس این گزارش اوباما پیش از این در سخنانی انتقاد آمیز گفته بود که شرکت سونی تحت فشار ناشی از کره شمالی تصمیم به لغو نمایش این فیلم گرفته است.
کاخ سفید نیز از تصمیم شرکت سونی برای پخش این فیلم بحث برانگیز استقبال کرده است. اریک شولتز سخنگوی رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که " تصمیم گرفته شده از سوی شرکت سونی به مردم اجازه خواهد داد تا انتخاب شخصی خود را در خصوص این فیلم داشته باشند و ما از نتیجه و دستاورد آن استقبال می کنیم."
پس از حمله سایبری به شرکت سونی پیکچرز مقام های آمریکایی انگشت اتهام را به سوی کره شمالی و هکرهای این کشور نشانه گرفته اند. پیونگ یانگ ضمن رد این ادعاها آمادگی خود را برای تحقیق مشترک در خصوص این حمله سایبری اعلام کرده و خواستار عذرخواهی رسمی آمریکا شده است.
آمریکا در مقابل ضمن رد اظهارات مقام های کره شمالی خواستار جبران خسارت شرکت سونی از سوی این کشور شده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =