مهر نوشت:

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا، گفت: برگزاری جلسات متعدد در این راستا دستاوردهای خوبی داشته است.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا گفت: برای وحدت اصولگرایان دنبال انتخابات آتی نیستیم.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: برای ایجاد وحدت میان جریان ها و گروه های اصولگرا به استان ها و شهرهای بسیاری سفر کرده ایم که برگزاری جلسات متعدد دستاوردهای خوبی داشته است.او ادامه داد: شاید تلاشهای صورت گرفته در این زمینه به وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی ختم شود اما ما به دنبال هدف بزرگ تری هستیم و آن این است که اصولگرایان در همه زمینه ها و ابعاد با هم اجماع داشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته منافاتی با کارهای حزبی و گروهی ندارد، گفت: کار ما یک کار حزبی و گروهی نیست.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگری درباره وعده دیدار مردم ورامین با رهبر معظم انقلاب، گفت: دفتر مقام معظم رهبری قول داده اند دیداری برای مردم ورامین هماهنگ کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره نبود مصلی در ورامین تأکید کرد: باید امام جمعه، نماینده مجلس و مسئولان شهرستان پیگیری لازم را انجام دهند تا شأن مردم در این زمینه حفظ شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    6 0
    برو عمو۰۰۰۰۰ احمدی نژاد از خودتون بود۰۰۰۰۰ دیدیم چه گلی زد به سر مردم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    6 0
    منظور که انشالله حذف کامل رقبا نیست که؟ یا شایدم حذف انتخابات؟
  • آرش RO ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    5 0
    چیز مهمتر که به دنبالش هستید دیکته کردن سیاست غلط تان است به کل کشور که اینشا الله موفق نمشوید .