۰ نفر
۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

تسنیم نوشت:

صادرات آلمان به ایران در ۱۰ ماهه ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۴ با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲ میلیارد دلار رسید.

آمارهای پایگاه خبری کمیسیون اروپا (یورو استات) نشان می دهد مبادلات تجاری ایران و آلمان در 10 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد 34 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

مبادلات دو کشور در ماه های ژانویه تا اکتبر 2013 بالغ بر 1.663 میلیارد یورو اعلام شده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 2.232 میلیارد یورو رسیده است.

صادرات آلمان به ایران در 10 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 38 درصدی داشته و به 2 میلیارد یورو رسیده است. آلمان در 10 ماه نخست سال قبل 1.45 میلیارد یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

درحالی که صادرات آلمان به ایران در ماه های ژانویه تا اکتبر امسال رشد 38 درصدی داشته است واردات آلمان از ایران در این مدت تنها با رشد 9 درصدی مواجه شده است.

آلمان در ماه های ژانویه تا اکتبر سال گذشته 213 میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 232 میلیون یورو افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش در دهمین ماه سال جاری میلادی 232 میلیون یورو کالا از آلمان به ایران صادر و 25 میلیون یورو کالا از ایران وارد شده است. صادرات آلمان به ایران در این مدت نسبت به ماه قبل رشد 14 درصدی و واردات از ایران نسبت به ماه قبل رشد 13 درصدی داشته است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خواننده IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    3 10
    خیلی خوبه، اونها با رفیقاشون تحریم مون می‌کنند و ما ازشون جنس فراوون می‌آریم... این آلمان یکی از همان کشورهایی نیست که به ایجاد این تحریم ها کمک کرده است؟ خوبه...