مالک باشگاه استیل آذین که در یک قدمی ریاست بر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود بنابه دلایلی از این اتفاق منصرف شد اما قول داد کمک های مالی اش به باشگاه سرخپوشان ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین هدایتی قرار بود امروز به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش تعیین شود و بازگشت دوباره ای به این باشگاه داشته باشد ولی صبح امروز با انتشار خبری در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد نمی تواند در هیات مدیره حضور یابد. او در صفحه خود نوشت: 

«بنام خدا. السلام عليك يا اهل بيت النبوه. دوستانه من ضمن عرض تسليت ايام سوگوارى پيامبر اكرم(ص) و كريم اهل بيت امام حسن مجتبى (ع) اطاعت از مادر واجب و رضايت همسر و خانواده، رضايت خداوند تبارك و تعالى را به همراه دارد. به همين دليل با تشكر از تمام شما دوستان و هواداران عزيز پرسپوليسى عذرخواهى مى كنم كه نمى توانم بدليل عدم رضايت آنان در مقطع كنونى مسؤليتى بپذيرم. ان شاالله كه خداوند از اين تصميم بنده حقير رضايت داشته باشد و كماكان اعلام ميكنم مثل گذشته با كمكهاى مالى به باشگاه در صورت نياز و تقاضا انجام وظيفه خواهم كرد.از دوستان و وزارت محترم ورزش و شخص جناب آقاى دكتر گودرزى وزير محترم ورزش نيز به خاطر لطف و توجه به اينجانب تشكر مي كنم.»
اما ماجرا به این شکل است که امروز قرار بود هدایتی به همراه 4 نفر دیگر به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند. یکی دیگر از این افراد، حسین نژادفلاح عضو پیشین هیات مدیره همین باشگاه بود که می خواست مدیرعامل نیز باشد.
با این حال، هدایتی که همواره در تمام این سالها در کنار پرسپولیس و هواداران این تیم بوده و حتی در فصل قبل پول جذب محمدرضا خلعتبری را پرداخت کرد، به نژادفلاح قول داده در صورت مدیرعاملی اش، به او نیز کمک کند. هدایتی که بهتر از بقیه مشکلات پرسپولیس را می داند، با اینکه به علت عدم رضایت مادر و اعضای خانواده اش نمی خواهد به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود اما خود را ملزم می داند به علت علاقه به این باشگاه، کمک های مالی بیشتری در ادامه فصل به پرسپولیس داشته باشد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =