در طول یک سال گذشته، حدود ۲۳ میلیون خودرو از روی پل بزرگراه طبقاتی صدر تردد کرده‌اند تا میزان کارایی این سازه عمرانی به گواه اعداد و ارقام نیز مشخص شود.

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اطلاعات ترافیکی بزرگراه طبقاتی صدر از تاریخ افتتاح این ابرپروژه شهری تا به امروز نشان می‌دهد که حجم تردد روزانه وسائل نقلیه روی پل بزرگراه طبقاتی صدر در مسیر حرکت شرق به غرب به طور متوسط ۳۴۶۰۰ وسیله نقلیه بوده که این آمار در مسیر حرکت غرب به شرق به ۲۸۴۰۰ وسیله نقلیه می‌رسد؛ به عبارت دیگر روزانه حدود ۶۳ هزار خودرو از این پل برای رسیدن به مقاصد مورد نظر استفاده می‌کنند.

همچنین نتایج مطالعات و برآوردهای انجام شده در مدل جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تغییرات محسوس شاخص‌های عملکردی در کل شبکه معابر شهر تهران و مناطق ۱ و ۳ حکایت دارد؛ تغییراتی که پس از بهره برداری از تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر حاصل شده است. بر این اساس متوسط سرعت همسنگ‌سواری در سطح معابر شهر تهران به میزان حدود ۳ درصد افزایش یافته و نسبت زمان تاخیر به کل زمان سفر به میزان ۳ درصد کاهش یافته است. شاخص متوسط سرعت همسنگ سواری در مناطق ۱ و ۳ نیز به ترتیب به میزان حدود ۱۵  و ۸ درصد افزایش و نسبت زمان تاخیر به کل زمان سفر به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    6 0
    بگيد 64000 خودرو كه اگر هر كدام 4 نفر مسافر داشته باشه ميشه روزي 250 هزار مسافر،ايا بهتر نبود به جاي اين پل مترو احداث مي كرديد كه مسافر بيشتر جابجا بشه
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    4 0
    بجای توسعه حمل ونقل عمومی سرمایه های کشور خرج بزرگراه وپل و تونل میکنیم و میخواهیم به لحاظ زیست محیطی هم اول دنیا بشیم البته از آخر