ایسنا نوشت:

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: تاکنون میلیاردها دلار برای شبکه‌های فیبرنوری در سطح کشور هزینه شده است اما ADSL تنها به خط‌ های سیمی متصل می شود که این مساله جای تامل بسیاری دارد.

فرشید شکرخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص میزان کیفیت اینترنت کشور اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اینترنت ایران رضایت‌بخش نیست و اصلاح و ارتقای کیفیت آن نیازمند ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه است.

وی با اشاره به وعده مخابرات مبنی بر ارائه اینترنت پرسرعت گفت: قسمت اعظمی از نارضایتی مردم باید از طریق همین موضوع برطرف شود چراکه سرعت پایین اینترنت عاملی مضاعف بر نارضایتی مردم شده است.

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران با بیان این‌که در حال حاضر ایران در حوزه اینترنت جایگاه خوبی ندارد، اظهار کرد: ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه وجود ندارد و برای حل این معضل بهترین کار ارزیابی کیفی مستقل از مردم است.

شکر‌خدایی با بیان این‌که باید شخص سومی مانند رسانه‌ها و دانشگاه‌ها یا شرکت های مستقل نظر مردم را درباره کیفیت تمامی خدمات وکالاها در سطح کشور جویا شوند، گفت: ایران در این زمینه ضعیف است و باید این نهادها تقویت شوند.

وی با اشاره به اهمیت وجود اینترنت با کیفیت و رضایتمندی مردم در این بخش اظهار کرد: باید تدابیر ویژه‌ای برای حل این مساله اندیشیده شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی EU ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    71 1
    تا شما بخواین دست به کار شین گوگل و فیسبوک دنیا رو اینترنت رایگان می دن..
  • مجید A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    25 0
    این خطوط فیبر نوری معضل شده واقعا برای کاربران . یکی مثل من چه 128 چه 2 مگ یا هر سرویسی دیگه از هر شرکتی بگیرم بالاترین سرعت دانلود 235 کیلوبایت بر ثانیه
  • بی نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    11 0
    ایشون بگن این مقدار کجا هزینه شده
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    31 0
    میلیاردها دلار دادن سیستم فیلترینگی از چینیها خریدن که با یه وی پی ان پیزوری دور میخوره. حالا باز دارن میلیاردها میدن یه سیستم مسخره تر از اون که هوشمند هم هست اتفاقا بیارن تا باز به یه وی پی ان پیزوری دیگه دور بخوره
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    15 0
    خوشحالم كه دنيا كاري به ما نداره وبا سرعت شگفت اوري داره رشد ميكنه وما مدعي مدعي مدعي دنبال لنت ترمز قوي تر ميگرديم
    • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      12 1
      فک کن اگه دنیا دست ما بود هنوز مردم در غارها بودند
  • رستمی مهدی A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    9 0
    با سلام و خسته نباشید نبود مدیریت کلان در تمام طیف ها و بخشهای صنعت الخصوص مخابرات و ارتباطات قابل لمس است احتیاجی به نظر کاربران اینترنت و نظر ستنجی کیفی نیست نبود زیرساخت مناسب و بستر امن و قابل اعتماد جهت ارائه خدمات بصورت 24 ساعته و آنلاین خود گویای این ضعفه و... سرعت اینترنت ما از اینترنت افغانستان کمتره این نه تنها جای تعمل داره نشان دهنده بی مسئولیتی دست اندرکاران کاملا مشهود است