فارس نوشت:

رئیس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: برخی اخبار نشان می‌دهد که در بعضی شهرها بخصوص تهران برخی صنایع به صورت شبانه آلودگی ایجاد می‌کنند و پساب‌های خود را شب‌ها تخلیه می‌کنند.

معصومه ابتکار در حاشیه همایش روز جهانی داوطلب هلال احمر و پس از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با صلیب سرخ و هلال احمر گفت: این تفاهم نامه موجب می‌شود تا در حفاظت از محیط زیست هم‌افزایی خوبی ایجاد شود.

وی ادامه داد: با همکاری هلال احمر تلاش می‌شود تا ظرفیت‌هایی مشترک در اصلاح سبک و شیوه زندگی‌مان اقدام شود.

رئیس سازمان محیط زیست در مورد وضعیت آلودگی هوا تاکید کرد: وضعیت آلودگی هوا در هر شرایطی که امروز باشد بهتر از سالهای گذشته است.

وی تاکید کرد: تنها مشکل ما در شهرهای بزرگ الاینده‌های کمتر از 2.5 میکرون است که راهکار حل آن تنها استفاده کمتر از موتورسیکلت و خودروی شخصی است.

وی یادآور شد: باید الگوی حمل و نقل از شخصی به عمومی تغییر کند.

ابتکار در مورد استفاده از ظرفیت امداد همایی هلال احمد در مهار آتش‌سوزی جنگلها و مراتع گفت: با حمایت وزارت کشور و ستاد بحران مققر شده تا بتوانیم از بالگردهای نیرویهای مسلح استفاده مناسب را داشته باشیم ضمن اینکه طبق تفاهم نامه‌هایی که امروز منعقد شد از ظرفیت هلال احمر نیز در این زمینه بهره می‌بریم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    بخش پایش هم موضوع و فرایند خوبی برای کاسبی شده. آن هم کاسبی های درشت 300700میلیونی. خانم دکتر به عوض حساسیت روی مباحث حاشیه ای پارازیت و درگیری بز و گرگ و کشته شدن یک راس بز و امثال آن فقط در ساماندهی و تغییر بازرسان کهنه کار و قدیمی سازمان و بخش نظارتی در پایش و نظارت توجه کنند.