تسنیم نوشت:

فیس‌بوک به تبعیت از رفتار گوگل، شبکه اجتماعی خود را مزین به تقویت تصاویر ارسال شده می‌کند.

اگرچه فیس‌بوک خیلی پیشتر از ورود گوگل پلاس به عرصه شبکه‌های اجتماعی به این وادی راه یافت اما ایده‌های جذاب و جالبی از سوی گوگل پلاس ارائه شده که مانع از خستگی کاربران این شبکه اجتماعی شده و غالب آنها نسبت به این ایده‌ها رأی مثبت داده‌اند.

یکی از ایده‌های جالب گوگل در شبکه‌های اجتماعی، ابزار اتوماتیک تقویت عکس‌های ارسالی به گوگل پلاس است که این کار را به خوبی انجام می‌دهد و طبق آنچه که خودش گفته «قادر است تا عکس‌های ارسالی کاربران به شبکه گوگل پلاس را در هنگام ارسال، تقویت کند.»

حال به نظر می‌رسد که فیس‌بوک نیز درصدد انجام چنین کاری است؛ عکس‌هایی که از طریق آیفون به فیس‌بوک وارد می‌شوند با شیب ملایمی تقویت می‌گردند.

روشنایی، سایه‌ها و وضوح تصاویر هم‌اکنون توسط این ابزار تقویت می‌شود که البته در صورت عدم تمایل کابران قابل بازگشت است و از طرفی اگر هم نسبت به آن ابراز خرسندی کنند، می‌توانند آن را حفظ کرده یا به تقویت بیشتر بپردازند.

چنین تصمیمی بیشتر برای کاربران اندرویدی در نظر گرفته شده زیرا آن‌ها ابزار اتوماتیک تقویت عکس ندارند و قرار است در آینده مجهز به چنین سیستمی شوند.

این آپدیت تنها برای نسخه موبایل فیس‌بوک ارائه می‌شود و برای دسکتاپ نیست.

به نظر می‌رسد که فیس‌بوک تنها علاقمند به توسعه عکس‌های موبایلی است و بنابراین کاربرانی که از نسخه دسکتاپ استفاده می‌کنند باید با دوربینی قوی اقدام به عکاسی کنند تا کیفیت تصاویر حفظ ‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    11 6
    گوگل پلاس خیلی بهتر از فیسبوکه از همه نظر
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    11 3
    به ما چه وقتی که فیلتره
  • پاروی بی قایق IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    7 2
    واقعاً فیسبوک خیلی خسته کننده شده اما گوگل همچنان جذابیتش رو حفظ کرده