ایرنا نوشت:

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تکذیب خبر منتشر شده در برخی رسانه ها به نقل از وی در ارتباط با فساد 12 هزار میلیاردی گفت: وجهی از دولت در این پرونده حیف ومیل نشده است.

به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، «ناصر سراج» در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: متاسفانه در رابطه با موضوع 12 هزار میلیاردی سیاه نمایی شده، بین چند بانک چک ها و ضمانتنامه هایی رد وبدل شده و در مدت نسبتا طولانی این اتفاق افتاده اما وجهی از دولت، حیف ومیل نشده است.

اخیرا یکی از رسانه ها مطلبی را در مورد بیشتر بودن میزان فساد 12 هزار میلیاردی به نقل از رییس سازمان بازرسی کل کشور انعکاس داده، و بر این اساس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تکذیب چنین موضوعی، از رسانه ها تقاضا کرده در انعکاس اخبار و اظهارات مسوولان و شخصیت های نظام دقت لازم را داشته باشند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن EU ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    3 1
    میخواستن دولت قبلی رو مقصر کنن ولی خودشون ضایع شدن
  • مسعود A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    5 0
    بله مثل همیشه از جیب ملت حیف و میل میشود.
  • امیر A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    7 0
    اگرگرفتن پول از دولت وچندماه بعد پس دادن اشکال ندارد ۲میلیارد به من بدهید ۳ماه بعد پسبگیرید
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    2 0
    تعاوني خاص ايران خودرو كه از پول كارگر زحمت كش، خود را به پويايي رسانده چگونه امكان دارد بنام تعاوني سود سالانه بصورت ثابت اعلام نمايد ، آن هم با 27 درصد . آيا چنين چيزي امكان دارد ؟ آيا تعاوني ميتواند همانند بانكها سود خود را ثابت اعلام نمايد . نياز است سازمان بازرسي كل كشور بازرسي ويژه اي از اين تعاوني كه از تعاوني برتر كشور ميباشد انجام دهد تا از فساد مالي اين تعاوني جلو گيري شود.
  • آشنا A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    جناب همه از جیب این ملت فلک زده می دزدند این نامش اختلاس نیست ا دزدی نیست جناب این حق مردم است از گلوی هیچکی پایین نمی رود هر چند انکارش کنید و بگویید از جیب دولت حیف و میل نشده است. بنده خدا؟؟؟