در فهرست بازیکنان خارجی که سابقه حضور در استقلال را دارند بازیکنانی هستند که یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده اند.

آریا صالحی: جانواریو و جاسم کرار. اگر قرار باشد این دو بازیکن را فاکتور بگیریم باید گفت که خرید های خارجی امیر قلعه نویی در طول فصل های مختلف برای استقلال چندان خرید های خوبی نبوده است.به قول معروف چشم بازار را کور کرده اند!جالب اینجاست که بعضی از این خریدها اصلا در ترکیب استقلال (در دیدار های رسمی )بازی نکردند و فقط آمدند،پول گرفتند و رفتند.بازیکنانی که رقم های متفاوتی گرفتند و باعث شدند تا بدهی های دیگری،به بدهی های آبی پوشان اضافه شود.

نگاهی به این گزارش و جدول زیر نشان می دهد که در بحث بازیکنان خارجی،هیچ جای دفاعی برای امیر قلعه نویی باقی نمی ماند و رفت و آمد این بازیکنان به تیم پرطرفدار پایتخت نقطه تاریکی است در کارنامه سرمربی استقلال.

از بین بازیکنان خارجی که در زمان مربیگری قلعه نویی به استقلال آمده اند لیام ردی و داسیلوا در هیچ مسابقه ای در لیگ برتر برای این تیم به میدان نرفتند.ردی فقط یک بار مقابل ابومسلم به میدان رفت و داسیلوا هم در فینال جام شهدا مقابل تراکتورسازی قرار گرفت.این دروازه بان برزیلی به جز حضور در بازی های دوستانه در هیچ دیدار رسمی دیگری به میدان نرفت.

برای 7 بازیکن ذکر شده در جدول زیر یک میلیون و چهارصد و نود هزار دلار هزینه شده است،بازیکنانی که روی هم رفته 30 بازی در لیگ برتر برای استقلال بازی نکرده اند.

نام بازیکن

ملیت

تعداد بازی

مبلغ قرارداد

ویسنته آرزه کاماچو

بولیوی

7

100 هزار دلار

رودریگو توزی

برزیل

9

390 هزار دلار

ریکاردو کاروالیو

برزیل

7

250 هزار دلار

لیام ردی

استرالیا

0

230 هزار دلار

گوران لاوره

صربستان

2

200 هزار دلار

بوبکر کبه

آفریقا

3

80 هزار دلار

داسیلوا

برزیل

0

240 هزار دلار

-

-

28

1.490.000 دلار

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =