کیهان نوشت:

نیک‌آهنگ کوثر کاریکاتوریست نشریات زنجیره‌ای، در داخل و خارج کشور با مهدی هاشمی در ارتباط نزدیک بود به نحوی که در دوره اصلاحات و در زمان مدیریت مهدی هاشمی بر سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت 90 میلیون تومان از وی گرفت تا سایت این سازمان را راه‌اندازی کند.
کوثر با اشاره به سخنان مدیر مسئول کیهان در دانشگاه تهران که گفته بود؛ سران فتنه به آمریکا پیشنهاد افزایش تحریم‌ها را داده بودند،  می‌نویسد: من شخصاً در سال 1389، شاهد تلاش حامی موسوی ]مهدی هاشمی[ برای تشدید تحریم‌ها بوده‌ام. اتفاقاً او را زیر سؤال بردم که چطور می‌تواند با وجود اینکه پدرش رئیس مجلس خبرگان و یکی از پایه‌های نظام است، به دنبال ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا برای این کار باشد. درست در همان محدوده زمانی هم یکی از دوستان ایرانی عضو یک اتاق فکر معتبر واشنگتن به من گفت که فرزند رئیس وقت مجلس خبرگان با او تماس گرفته تا عاملی برای انتقال اطلاعات به دولت اوباما علیه احمدی‌نژاد برای اعمال تحریم شود. او هم تعجب کرده بود.
وی در سایت خودنویس نوشت: با شناخت نسبی از کسانی که به عنوان لابی با این خانواده کار کرده‌اند، می‌توانم مطمئن باشم که با خیلی‌ها تماس گرفته شده است. نمی‌توانم بگویم آیا لابی‌هایی این وسط نقش واقعی هم بازی کرده‌اند یا نه، اما می‌توانم مطمئن باشم که حتماً تلاش بسیار زیادی برای تغییر شرایط به نفع ]...[ و شرکایش انجام شده است. در اواخر مهرماه 1389، چند بار از مهدی هاشمی سؤال کردم که چگونه به دنبال چنین عملی است، به من تأکید کرد که وظایف در خانواده هاشمی تقسیم شده است و اگر پدرش وظیفه‌ای دارد، او وظیفه دیگری دارد و فائزه وظیفه‌ای دیگر. این اولین بار نبود که درباره تقسیم وظایف حرف می‌زد.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    27 4
    چطوره این مدارک موهوم و جعلی کیهان رو هیچکسی به جز خود کیهان و شریعتمداری نه دیده اند و نه شنیده اند و نه اینکه در ارشیو هیچ جایی ثبت شده است ؟؟؟؟؟ هر چه ارزوی خوب دارید نثار این شخص و این به اصطلاح رسانه ارزشی کنید چون واقعا حالشون بطرز فاجعه باری خرابه .
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    خوشم مياد كيهان صبح تا شب فقط سايتهاي ضد انقلابو ميخونه. كاري به واقعيت جامعه نداره
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    185 5
    جل الخالق... حاج حسين از سايت خودنويس فكت مياره... حاجي، اين سايت در مورد خيلي ها خيلي چيزا گفته، به اونا هم استناد ميكني؟؟
  • بشیر IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    9 3
    این جنگ قدرت است به نام انقلاب و نظام و دین و ولایت و شهدا و .... یکسو تندروهای قدیم که امروز اصلاح طلب شده اند و سوی دیگر معتدلانی که امروز بنیاد گرا شده اند و در این میان ملتی که هر دو طیف از آنها مایه می گذارند
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    149 5
    اگر اين حرفشو قبول دارد بايد بقيه حرفاشو و كاريكاتورهايش را هم قبول داشته باشيد قبوله
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    147 6
    اگه اینطوره حرفای قبلشم بیار. چون شما که به صداقتش ایمان داری برو ماجراهای انتخاباتشم بخون
  • هاشم A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    13 3
    ینی کیهان برای معتبر کردن حرفاش دست به دامان یه کاریکاتوریست فراری شده اگه اون آدم فراری فردا گفت مثلا فلان شخص طرفدار کیهان داره تو اروپا فسق و فجور میکنه، باید باور کنیم؟ یا اون موقع اون آدم فراریه و حرفاش سندی نداره؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    45 3
    هر كجا ديگران حرفهاي ما را تاييد كردند صحبتهايشان صد در صد درست است وهر كجا خلاف نظر ما صحبت كردند ميشوند مزدوران استكبار
  • مترسک A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    22 3
    حاجی فیلترشکنت چیه؟بده ما هم این چیزا رو بخونیم