طالب لو می گوید اگر استیلی به او بگوید بماند،حتما این کار را انجام می دهد.

به گزارش خبرورزشی؛اتفاقات اخیر پیرامون راه‌آهن و بلاتکلیفی این باشگاه پس از استعفای حمید استیلی با شایعات مختلفی همراه شد. یکی از این زمزمه‌ها جدایی اغلب بازیکنان از راه‌آهن است و یکی از آنها وحید طالب‌لو! 

آقا وحيد، قبل از هر چيز از ماجراي اخير باشگاه راه‌آهن و حميد استيلي برايمان بگوييد.
واقعاً حيف است. اگر آقاي استيلي وسط نمي‌آمد و پا پيش نمي‌گذاشت راه‌آهن نابود مي‌شد. ايشان و دوستانشان مي‌خواستند اين تيم ريشه‌دار و قديمي تهران حفظ شود و اكثر بچه‌هاي تيم هم به خاطر آنها تخفيف دادند!

تخفيف دادند؟!
بله، اكثراً حق و حقوق سال گذشته خود را نگرفتند و قرارداد خود را هم به خاطر آقاي استيلي نصف كردند اما متأسفانه مشكلات اداري و حقوقي حل نشد تا همه ما در بلاتكليفي محض به سر ببريم.

به هر حال اين مشكلات در آينده حل مي‌شود.
شايد اين مشكلات يك ماه آينده حل شود اما دردي از ما دوا نمي‌كند. ما فصل نقل‌وانتقالات را از دست مي‌دهيم و حتي نمي‌توانيم بازيكن جذب كنيم. از طرفي امتياز باشگاه راه‌آهن در حال حاضر 12يا 13 ميليارد تومان مي‌ارزد اما خداي نكرده اگر اين تيم سقوط كند قيمت امتيازش يك ميليارد تومان مي‌شود و...

شنيديم اكثر بروبچه‌‌هاي راه‌آهن قصد جدايي دارند.
به‌هرحال شرايط فعلي طبيعي نيست و با‌ توجه به قانون جديد و اينكه در فصل جاري اغلب پولي دريافت نكردند، مي‌توانند از راه‌آهن جدا شوند.

خودت چي؟
من هم دو، سه پيشنهاد دارم اما حتم بدانيد بدون اجازه آقاي حميد استيلي جايي نخواهم رفت. هر كاري بخواهم انجام دهم با ايشان مشورت مي‌كنم چون معتقدم استيلي خيلي براي راه‌آهن زحمت كشيد. آبروي ورزشي‌اش را گرو گذاشت تا چند جوان با‌استعداد ديگر به فوتبال ايران معرفي شوند و حالا معلوم نيست با اين شرايط آينده آنها چه مي‌شود. در مورد خودم هم همانطور كه گفتم اگر آقاي استيلي بگويد بمان، خواهم ماند.

استقلالي‌ها هم به تو پيشنهاد داده‌اند؟
به صورت رسمي و از طرف باشگاه نه اما يكسري تماس‌هايي گرفته شده است. ان‌شاء‌ا... پس از چند روز استراحت تصميم نهايي خود را با مشورت آقاي استيلي خواهم گرفت.

 

41251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =