نسیم آنلاین نوشت:

معاون وزیر راه گفت: وام ۸۰ میلیون تومانی، تقاضای مسکن در کشور را تقویت می‌کند. حمید مظاهریان از ارائه پیشنهاد پرداخت وام ۸۰ میلیون تومانی به بانک مرکزی خبرداد.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ارایه وام 80 میلیون تومانی را عامل مهمی در تقویت طرف تقاضای مسکن درکشور دانست.

او ،برنامه وزارت راه و شهرسازی را تمرکز و استفاده از ابزارهای مالی دانست که دولت در اختیار دارد و گفت که ارایه تسهیلات مناسب رفاه اجتماعی را گسترده ترخواهد کرد.

مظاهریان در ادامه گفتگوی خود نتیجه عیب یابی در وزارتخانه متبوع خود را برگرفته از تقویت جدی طرف تقاضا دانست که در این راستا، سیاستگذاری ها درخدمت تخصیص درست منابع از سوی وزارت راه وشهرسازی دنبال می شود.

از قرار معلوم، هدف وزارت راه و شهرسازی برای به سرانجام رساندن ارایه وام 80 میلیون تومانی، افزایش قدرت خرید طبقه متوسط جامعه و ایجاد تحرک در بازار مسکن بوده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    11 5
    معاون محترم وزير ،نفرمودن كه مردم با درآمد پايين چطوري اقساط اين وام بايد پرداخت شود؟؟؟؟ استثماري ديگر توسط بانكها در راه است.مردم، تمام كاروزندگيشان شده تامين اقساط سرسام آور بانكها منكه با دوتا حقوق توان پرداخت وام 50ميليوني را ندارم چه رسد به 80ميليون
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    11 6
    افزایش وام مسکن را گران تر و افزایش دلار نیز ارزش ریال را پایین تر و مردم را راغب به سرمایه گذاری در بخش مسکن می کند
  • محمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    10 4
    مایی که نه پارتی داریم نه پول واسه رشوه دادن پس بهتره دنبالش نریم پون این وام مشخصه واسه یکسری ها هست نه همه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    16 2
    در حال حاضر بزرگترين مشكل بخش مسكن عدم توانايي بخش تقاضاست كه ارائه اين وام به تقويت قدرت خريد طبقه متوسط كمك خواهد كرد به شرط اين كه اولا دولت با نظارت جدي و تقويت انبوه سازان مانع افزايش قيمت توسط دلالان به بهانه افزايش مبلغ وام شود و دوما با ارائه يارانه به بخش مسكن سود اين تسهيلات را پايين آورد كه اقشار متوسط توانايي باز پرداخت اين تسهيلات را داشته باشند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    7 2
    تواین کشور ما هرچه می کشیم از دست دلال جماعنه وامو هر چقد هم زیاد کنن این دلال جماعت یه کاری می کنن بی تاثیر باشه تنها کاری که دولت در زمینه مسکن می تواند بکنه این که دولت اجازه ندهد کسی که مسکن را میخره باید حداقل 10 سال تو مسکن بشیند یا اگه در عرض کمتر از 5 سال فروخت باید به اندازه سودی که عایدش میشه از ش مالیات بگیرد اون موقع اس که مسکن می شود کالای مصرفی وخریدار جهت استفاده می خرد نه دلال بازی