شودرئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: براساس تفاهم نامه سه جانبه جمعیت هلال‌احمر، فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان حفاظت محیط زیست که 27 آذر در آیین نکوداشت داوطلبان امضا می شود، از توان داوطلبان هلال ‌احمر برای حفظ محیط زیست، جنگل‌ها و سالم‌سازی آب استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست ، فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر در تشریح برنامه‌های سازمان داوطلبان به مناسبت هفته داوطلب که از روز 15 آذر آغاز شده و تا 21 آذر ادامه دارد، با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر فعالیت های داوطلبانه و ارائه خدمات در ۴ هزار خانه داوطلب ارائه می شود و با توجه به اینکه در ماه صفر قرار داریم داوطلبان عاشورایی فعالیت های داوطلبانه بسیار گسترده ای را انجام داده اند.

برگزاری مراسم با حضور مهمانان ویژه
رافع گفت: آیین نکوداشت داوطلبان روز پنجشنبه 27 آذر در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود و در این مراسم الحاج اس سی دبیرکل فدراسیون صلیب سرخ جهانی و جمعیت های ملی، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و حدود ۶۰۰ نفر از خیرین و داوطلبان هلال احمر برگزار می شود.

امضای تفاهم نامه سه جانبه
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر اعلام کرد: در راستای انجام فعالیت های بشر دوستانه و نوع دوستانه، تفاهم نامه همکاری سه جانبه با عنوان " داوطلبان پیشگامان حفاظت محیط زیست" بین جمعیت هلال احمر و دبیر کل فدراسیون و سازمان محیط زیست منعقد می شود تا از توان داوطلبان برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، اجرای پروژه درختکاری، و حفاظت از جنگل ها استفاده شود.

رونمایی از سایت و شبکه اجتماعی سازمان داوطلبان
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر همچنین از رونمایی از سایت و شبکه اجتماعی خانه امید داوطلب خبر داد و گفت: این سایت و شبکه اجتماعی 27 آذر در حضور دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند و افرادی که راغب به عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر هستند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

عضویت داوطلبانه ایرانیان خارج از کشور از ۲۷آذرماه به صورت آنلاین
رافع با اشاره به امکان عضویت داوطلبانه ایرانیان خارج از کشور در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تمامی ایرانیان خارج از کشور می توانند از ۲۷ آذرماه با مراجعه به سایت سازمان داوطلبان به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر درآیند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    1 0
    هلال احمر در روزهای آرامش باید به محیط زیست ایران کمک کنه تا مملکت بتونه با طبیعتش سازگار بمونه