تسنیم نوشت:

کاپیتان هوشنگ شهبازی با اعلام این‌که از دولت آمریکا به دلیل اعمال تحریم‌های کوکورانه و غیرقانونی شکایت کرده‌ام، گفت:‌ مصمم هستم آمریکا را در دادگاه بین‌المللی لاهه محکوم کنم.

شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: به خاطر منافع مردم و تاثیر تحریم‌های غیرقانونی صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور بر منابع ملی مردم، دیروز رسما با حضور در شعبه ۵۵ بین‌الملل بودم و لایحه‌ای را علیه دولت آمریکا تنظیم کردم.

وی ادامه داد: علیه دولت آمریکا در دادگاه شکایت کردم که اگر رای به نفع من صادر شود و توانستم آمریکا با دلایل جمع‌اوری شده به استنادهای قانونی محکوم کنم، این رای را بین‌المللی کرده و به دادگاه بین‌المللی لاهه می‌روم.

شهبازی با بیان این‌که دادگاه لاهه به شکایت دولت‌ها رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: اگر دادگاه‌های ایران به نفع بنده رای صادر کنند، این شکایت را ازطرف دولت جمهوری اسلامی ایران به لاهه می‌برم و در آنجا از حقوق از دست مردم ایران دفاع خواهم کرد.

وی با تاکید بر این‌که آمریکا بر خلاف شعاری که می‌دهد مردم ایران و هوانوردی ایران را تحریم کرده محکوم خواهد شد، گفت: در این رابطه ۷ وکیل دارم و مصمم هستم آمریکا را در دادگاه بین‌المللی لاهه محکوم کنم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    91 3
    درود به شرفت
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    7 1
    درود بر شرفت کاپیتان. حمایتت می کنیم