۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

ایسکا نیوز نوشت:

در ادامه نوسانات بازار ارز امروز دلار با نزدیک شده به 3490 تومان در آستانه عبور از مرز 3500 قرار گرفت. در بازار امروز ارز هر دلار آزاد را برای فروش 3485 تومان، هر یورو 4350 تومان، هر پوند 5435 تومان و هر درهم امارات 5845 تومان قیمت خورده بودند تا روند رو به رشد قیمت در این بازار همچنان حفظ شود.

در بازار طلا و سکه نیز نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ، یک میلیون و یک هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون تومان، نیم سکه 501 هزار و 500 تومان، ربع سکه 272 هزار و 500 تومان و سکه گرمی 174 هزار تومان اعلام شد. همچنین نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی 101 هزار و 940 تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1214 دلار است.

در بازار فلزات گرانبهای آسیا نیز قیمت طلا برخلاف روز گذشته کاهش داشت. بر همین اساس امروز هر اونس طلا با یک دلار و بیست و سه سنت کاهش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و دویست و نوزده دلار و هفتاد و سه سنت خرید و فروش شد. این درحالی است که هر اونس نقره با پنجاه و هفت صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و یک سنت به ارزش شانزده دلار و نود و شش سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و دویست و بیست و چهار دلار و شصت و سه سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته پنج دلار و سی و هفت سنت کاهش داشته است.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    14 0
    به به واقعا به به
  • ماهان RO ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    21 0
    روحانی مچکریم.
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    6 0
    با سلام در دو هفته پیش نظر دادم وقتی دلار بالا رود ارزش ریال پایین می اید حالا یک سر به املاک بزنید فروشنده ها هم قیمت را بالا بردنددر تقابل با نظر کارشناس خبر انلاین که کارشناسی کرده بود کسی خانه نمی خرد با این قیمت نفت و خود فروختگی عربها ببینید دلار به کجا می رسد بدبخت این ریال بی ارزش ما خواهشا روی سایت بگذارید