نایب‌قهرمان دسته فوق‌سنگین، با برگشت از قزاقستان و استراحت یک ماهه، تمریناتش را شروع می‌کند تا سال آینده ناکامی‌‌اش را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او برنامه‌‌اش را هم از حالا نوشته. خودش مي‌گويد: «با برگشت از رقابت‌هاي جهاني قزاقستان چند روزي استراحت كردم و بعد با مشورت بعضي از پيشكسوتان، برنامه‌ام را براي آمادگي هر چه بيشتر در رقابت‌هاي آينده نوشته‌ام. برنامه‌اي با استفاده از تجربيات پيشكسوتان وزنه‌‌برداري كه اميدوارم با نتايج خوب در رقابت‌هاي قهرماني آسيا و جهاني سال آينده، امسال جبران شود.» سليمي مدال نقره‌‌اش از رقابت‌هاي جهاني قزاقستان را به عدم آمادگي ربط مي‌دهد: «چهار سال پيش اول رقابت‌هاي جهاني آنتاليا بود و بعد بازي‌هاي آسيايي كه من در هر دو مسابقه مدال طلا گرفتم ولي اين بار اول بازي‌هاي آسيايي اينچئون بود و بعد جهاني، به همين خاطر من با زمان كمي كه داشتم آماده نبودم و در رقابت‌هاي جهاني نقره گرفتم. با اين حال از نتايج امسال راضي هستم. اميدوارم سال آينده در هر دو مسابقه طلا بگيرم.»

وزنه‌بردار قائمشهري ظاهراً ديگر در اين فصل از ليگ براي ذوب‌آهن اصفهان مسابقه نمي‌دهد: «طبق قراردادم با تيم ذوب‌آهن، قرار بود من تنها براي دو هفته وزنه بزنم و اين كار را انجام دادم. در صورتي كه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بخواهند هم من متأسفانه نمي‌توانم تا آخر سال براي اين تيم وزنه بزنم. ذوب‌آهن اصفهان دو وزنه‌بردار سنگين‌وزن ديگر هم دارد، كه مي‌تواند در دو هفته آخر ليگ از آنها استفاده كند.» او به كيانوش رستمي براي كناره‌‌گيري از دنياي قهرماني حق مي‌دهد: «من به كيانوش رستمي حق مي‌دهم، متأسفانه بايد بگويم كه مسئولان توجه لازم را به سرمايه‌هاي ورزشي ندارند، اين مسئله را بين مسئولان استاني هم مي‌بينيم. حالا كيانوش تنها ورزشكار مطرح جهان در كرمانشاه است و مسئولان اين استان بايد نگاه ويژه‌اي به او داشته باشند. بي‌توجهي به سرمايه‌هاي ورزشي ايران مسئله تازه‌اي نيست.

متأسفانه اين مسئله از سال‌ها قبل بوده. من هم از اين موضوع رنج مي‌برم ولي با برگشت از رقابت‌هاي جهاني اين موضوع را مطرح نكردم چرا كه نمي‌خواهم براي خودم حاشيه درست كنم.» سليمي انتخاب رئيس جديد فدراسيون را در برنامه‌هايش تأثير‌گذار نمي‌داند: «تشكيل مجمع انتخاباتي روي برنامه‌هاي من تأثير ندارد چرا كه من يك ورزشكارم و بايد خودم را براي رقابت‌هاي سال آينده آماده كنم. من از زحمات رضازاده تشكر مي‌كنم. در صورتي كه او دوباره رئيس شود با او همكاري مي‌كنم. اگر رئيس جديد هم بيايد با او هم همكاري مي‌كنم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فلوس از قم A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    30 13
    حالا بهداد جان متوجه نقش کوروش باقری در قهرمانیهات شدی.چوب خدا صدا ندارد.
  • 44444444444444 IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    9 6
    کیانوش تو خودخواه هستی اگر به فکر هوادارت بودی از ورزش خداحافظی نمیکردی