عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است: اصلاح طلبان به دلیل عملکردی که در انتخابات 88 داشته اند، نمی توانند برای انتخابات آیده فضای جامعه را با خود همراه کنند.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص انتخابات آینده مجلس و پایگاه رای اصولگرایان و اصلاح طلبان در این انتخابات اظهارکرد:نیروهای اصولگرا در این دوره همگرا و متحد می شوند و در اتفاقات آینده از جمله انتخابات چه مجلس و چه خبرگان رهبری سربلند و پیروز خواهند شد.

وی افزود: در انتخابات گذشته دیدیم که اصولگرایان کمی شل عمل آمدند و نسبت به روحانیت به عهد خود وفا نکردند و عدم رضایت مرحوم مهدوی کنی هم اعلام شد و آن ها خودشان ضربه خوردند و نتیجه اش این بود که بعضی ازاستانداران و فرمانداران بی صلاحیت در کشور پیدا شدند و افرادی به شهرستان ها گسیل شدند و در سخنرانی هایشان به مقامات جسارت کردند مثل همان اتفاقی که اخیرا در شیراز رخ داد.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي ابراز عقیده کرد:دراین مدت، همچنین در جاهای دیگر نیز دیدیم که مارهای خفته در خواب زمستانی سربلند کردند و حریم مقدس جمهوری اسلامی را لکه دار کردند که همه این اتفاقات بهترین دلیل و نتیجه این بود که اصولگرایان در انتخابات کمی شل آمدند و اینگونه سفت خوردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعضی از عزیزان مثل آقای تقوی به این فکر افتادند که در آینده جامعه مدرسین،جامعه روحانیت و آیت الله مصباح یزدی در جلساتی به منظور اتحاد اصولگرایان شرکت کنند و در آینده نه چندان دور و بعد از ماه صفر نیز جامعه روحانیت کنگره بزرگی در همین رابطه خواهد داشت تا این خطر را متوجه اصولگرایان کند که باید با هم باشند.

شجونی با بیان اینکه اصولگرایان باید نبض جامعه را به دست بگیرند و ما نیز امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتند، خاطرنشان کرد: اگر اینگونه نشود همین هرج و مرج و نابسامانی ادامه پیدا خواهد کرد و چهره بعضی افراد که دستی در آتش فتنه 88 داشتند دوباره نمایان خواهد شد اما آن ها بدانند که هر گز به آرزوی خود نخواهد رسید مخصوصا که 9 دی ماه نیزدرپیش است و مردم در سراسر کشوربرای بزرگداشت مراسم این روز و حمایت از نظام و رهبری آماده‌اند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگراصولگرایان لیست واحدی بدهند در انتخابات مجلس پیروز خواهند بود، افزود: بله پیروز خواهند بود. بنده هر سه چهار روز به یک استان سفر می کنم و مردم اصولگراها را می شناسند. در استان ها مومنین نبض جامعه انقلابی را در دست دارند و هوشیار و بیدارند وهمانطوری که در سطح عمومی امنیت وجود دارد حاکمیت اصولگراها نیز در سطح وسیع عمومی وجود دارد و آن ها در اتفاقات آینده پیروز خواهند شد.

این فعال سیاسی در خصوص ارزیابی خود از وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی نیز گفت: اصلاح طلبان بد امتحان دادند. اصلاح طلبان اخیرا نیز حرکاتی انجام دادند تا بعضی از گزینه های وزرات علوم که عقیده ای به نظام ندارند و در فتنه دست داشتند را سر کار بیاورند که به هرحال تمام این ها یک باطل السحر خواهد بود و امیدواریم همه ما نسبت به فصل الخطاب نظام که مقام معظم رهبری است گوش شنوا داشته باشیم و فرمانبردار ایشان باشیم.

شجونی همچنین در پاسخ به این سئوال که فردی همچون آقای عارف که با افراطیون نیز مرزبندی کرده و در انتخابات 92 از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده برای ورود به انتخابات آینده مجلس اعلام آمادگی کرده است. نظرتان در این باره چیست؟ تصریح کرد: ما که حرفی نداریم.آن ها هم بیایند در انتخابات شرکت کنند چون در این کشور آزادی وجود دارد اما اینکه رای بیاورند یا نیاورند آن دیگربا خودشان است چراکه من معتقدم جامعه پذیرای اصلاح طلبان نیست و آن ها چون در گذشته بد عمل کردند چهره درستی در جامعه ندارند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    150 4
    یک تحلیل سراسر علمی و منطقی و ملوس و مامانی و خیلی چیزهای باحال دیگه البته فقط از دید خود حضرات .تفکر اصیل اصلاح طلبی هیچگاه از بین نمیرود و مطمئن باشید که انتخابات اینده این عقیده را کاملا برملا میکند .
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    127 5
    وزن اصولگرایان در انتخابات 92 معلوم شد آنها اگر هم با هم اتحاد میکردند باز هم شکست میخوردند
  • م US ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    97 4
    چه ادبیات سخیفی، متاسفم واقعا....
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    82 5
    در تمام انتخاباتی که اندکی دریچه تنگ نظارت باز شده اصولگرایان همواره شکست خوردن بخاط حضور حداکثری مردم اصولگرایان در صورتی بردشان تضمین میگردد که بقول آقای شجونی سفت بگیرند و مردم نیز در انتخابات حداقلی مشارکت کنند....
  • ناشناس A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    80 6
    نه که شما اصولگرایان خیلی خوب عمل کردید حالا اصلاح طلبان را میکوبید نه آقا حنای شما دیگه رنگی ندارد
  • رضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    78 4
    اين آقا واقعاً مودب و موثره. اصولگرايان بايد به بودن همچين عالم فرزانه اي در كنارشان به خود ببالند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    85 3
    شل هم نمیومدند فرقی نمیکرد. اقای شجونی مردم رو چی حساب میکنی؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    91 4
    منظورشون اينه كه شوراي نگهبان شل اومد كه روحاني و عارف رو تاييد كردند اگه سفت مي ايستادند و اينها رو هم رد صلاحيت مي‌كردند حتما يكي از اصولگراها انتخاب مي‌شد و مردم نشون ميدادند كه همه به اصولگرايان گرايش دارند.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    12 18
    با درود. اصولگرايان در كدام انتخابات با شرايط تقريبا مساوي برنده شدند؟ مگر اينكه رقيبشان را ردصلاحيت كرده باشندتا پيروشونددر انتخابات بدون رقيب.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    تفکر اصولگرایی در جامعه ما با احمدی نزاد به تاریخ پیوست . صلوات