سایت تابناک نوشت:

هفته‌نامه صدا به عنوان یکی از اصلی‌ترین مخالفان فعالیت‌های خرازی در آخرین شماره خود، در مطلبی با عنوان «درگیری در آژانس عباس‌آباد: سیاست‌مدار بدحساب» که تقریبا با قاطعیت می‌توان مدعی جهت‌گیری آن برای تخریب خرازی شد، با استفاده از عباراتی دوپهلو نوشته: در حالی که چهره‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا این روزها بیشتر درگیر اختلاف سیاسی هستند، برخی اخبار از پیش آمدن یک نزاع خیابانی برای یکی از چهره‌های سیاسی نسبتا شناخته شده حکایت دارد. شنیده‌ها حاکی از این است که در هفته گذشته، یکی از چهره‌های نزدی به هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا که این روزها حواشی زیادی نیز پیرامون فعالیت جدید تشکیلاتی‌اش منتشر شده با عوامل یکی از آژانس‌های معاملات اتومبیل واقع در خیابان عباس‌آباد تهران، درگیر شده. به گفته شاهدان، در این درگیری او اقدام به شکستن شیشه‌های آژانس نموده و برای دقایقی توجه عابران را به محل درگیری معطوف کرده است. نکته جالب در این ماجرا، اشتباه صاحب آژانس در معرفی این چهره مشهور به دیگران بود. چنانکه او در پاسخ به همسایگانی که جویای هویت طرف مقابل دعوا بودند، گفته: «ایشان وزیر بوده‌اند.»

صرف نظر از این که این ادعاها چقدر به واقعیت نزدیک است، نکته مهم جنبه اخلاقی ماجرا است و پاسخ به این سوال که نشریه‌های اصلاح‌طلبان در حوزه قدرت‌طلبی تا کجا حاضرند پیش بروند؟
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    16 1
    جناب رضایی حالا من از شما میپرسم : هم جناحیها و دوستان شفیق شما در راست سنتی و مدرن وتندرو و کندرو و ... تا کجا حاضرند در حوزه قدرت طلبی و نادیده گرفتن مبانی اخلاقی در سیاست پیش بروند؟؟؟؟؟وقتیکه خودتان در این حیطه سرامد تمام گروهها هستید نمیتوانید از رقیب ایراد بگیرید .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    25 1
    مطمئن باش قدرت طلبی اصلاح طلبان با شما و جناحتان قابل مقایسه نیست وگرنه برای حفظ قدرت به رد صلاحیت و فشار متوسل نمیشدید
  • بی نام US ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    23 4
    همین که صادق خرازی پس از سالیان مشاورت به خاتمی در برابر تخریب های بعضی مدعیان اصلاحطلبی با سعه صدر برخورد میکند و از مقابله به مثل خودداری میکند نشان از خوی اعتدالگرایانه و مشرب اصلاحطلبانه اوست. فراموش نمی کنم زمانی که بسیاری از چهره های اصلاحطلب بابت نقشش در پاریس یا نیویورک یا اجلاس سران از او تمجید میکردند. جواد ظریف در کتاب اقای سفیر چند جا از او به خاطر خدماتش تمجید کرده....
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    4 5
    صادق خرازی حسابش پاکه پاکه