مهر نوشت:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به منظور انجام اولین دور از مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵ پس از تمدید ۷ ماهه توافق، بامداد فردا عازم ژنو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر تیم هسته‌ای را همراهی نخواهد کرد و مذاکرات به ریاست سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه و با حضور مجید تخت‌روانچی، حمید بعیدی‌نژاد و سایر اعضای تیم برگزار می شود.

مذاکرات رسمی بین ایران و کشورهای ۱+۵ روز چهارشنبه در ژنو برگزار خواهد شد.

پیش از آن، از ظهر فردا (ساعت ۱۳:۰۰ به وقت ژنو) مذاکرات هیات‌های ایران و آمریکا به صورت دو جانبه برگزار می‌شود. همچنین ایران پیش از روز چهارشنبه مذاکرات دو جانبه با سایر اعضای ۱+۵ نیز خواهد داشت.

در پایان مذاکرات وین، در تاریخ ۲۴ نوامبر و با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده برای دستیابی به توافق جامع در آن تاریخ، طرفین مذاکرات را به مدت ۷ ماه به دلیل عدم توافق تمدید کردند.

طبق تصمیم دو طرف قرار است در ۴ ماه توافقی بر روی کلیات صورت گیرد و ۲ ماه باقیمانده از اسفند ماه صرف نگارش متن و توافق بر سر جزئیات باشد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    7 0
    مردم خسته اند از این بی نتیجه گی و حرفهای تکراری
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 6
    با سلام تاایران دست ازغنی سازی برندارد وضع به همین منوال است وهیچوقت درست نخواهد شد وروز بروز وضع اقتصادی ومعیشتی مردم بدتر خواهد شد نمونه اش همین سقوط بهای نفت وافزایش ناچیزحقوقها درسال آینده آیا غیرازمردم کسی دیگر ضرر میکند امثال روحانی ظریف رئیس مجلس وزرا ونمایندگان که حقوق های بالای 10میلیون میگیرند برند خوش باشند ملت هم درآخرت سرصراط ایستاده اند به صف آماده چوب خدا صدا ندارد اگر بزند دواندارد