۰ نفر
۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی فهرست مشمولین دریافت هزینه بیمه شش ماه اول سال 1393 را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جهت حمایت از بیمه روزنامه نگاران و حمایت از رسانه های کارآفرین، کلیه رسانه های خصوصی کشور اعم از مکتوب و مجازی که دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات هستند، تا پایان شهریورماه فرصت داشتند فیش واریزی تیرماه خود به حساب سازمان تامین اجتماعی را به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تحویل بدهند تا شش برابر آن مبلغ بابت شش ماهه اول امسال به آنان عودت شود. این نصاب ها قبلا در بند 5 بسته حمایتی سال 93 اعلام شده بود.

این سیاست معاونت مطبوعاتی در دولت یازدهم از آن جهت اجرایی شد که دولت مصصم است به رسانه ها کمک کند تا بیمه خبرنگاران از مجرای درست اجرا شود و رسانه ها خود به بیمه کردن خبرنگاران اقدام کنند.

طبق جدول پیوست معاونت مطبوعاتی در خصوص رسانه های غیر خصوصی نیز اگرچه یارانه آنها را از ابتدای سال93 حذف کرده اما با توجه به اهمیت بیمه خبرنگاران، برای این امر و با ضریب خاصی (50درصد هزینه بیمه شدگان) مورد حمایت قرار داده است. سقف حمایت از روزنامه ها و خبرگزاری ها 100 نفر، هفته نامه و پایگاه خبری 48 نفر، دوهفته نامه به بالا 28 نفر اعلام شده که توضیحات بیشتر برای چگونگی حمایت از بیمه خبرنگاران را می توانید اینجـــــا مطالعه فرمایید.

برای دیدن این فهرست اینجا را کلیک کنید. 

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    3 0
    بودجه ها که ماله کیهان و جوانه...