خانواده حجازی به دلیل ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،مراسم یادبود ناصرخان را در دیماه برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سلام اسطوره... اگر سرطان تو را از ما نمی‌گرفت امروز در خانه‌ات شمع 65 سالگی را فوت می‌کردی‌ اما حیف که از خرداد 90 تو در میان ما نیستی.

عقاب عزيز، خوب شد رفتي و پرواز كلاغ‌ها را در آسمان شهر نديدي. گلبرگ مغرور، نيستي تا ببيني چه بر غرور آدم‌ها آمده. تو حاضر بودي بميري ز بی‌آبي و پي شبنم نگردي‌ اما حالا گردن كج کردن عار نيست. دروغ مي‌گويند تا به نان برسند. اين‌ها هم اصلاً عيب نيست. اسطوره، خوب شد رفتي تا حال امروز فوتبال را نبيني. تو براي آنكه نان حلال براي خانواده‌ات ببري در بنگلادش روزهاي طاقت‌فرسا را با بردباري سپري كردي‌ اما حالا خيلي راحت حقيقت را وارونه جلوه مي‌دهند غافل از خدايي كه تو خيلي از آن مي‌ترسيدي و مي‌گفتي خدا را اگر نبيني روزگارت سياه است. اسطوره خوب شد رفتي و بيماري فوتبال ما را نديدي.

تو كه نمي‌توانستي حق را نگويي. خوب شد نيستي وگرنه حقيقت سياه فوتبال، تو را مي‌كشت. اسطوره 43 ماه است كه نيستي‌ اما هيچ يك از عاشقانت تو را فراموش نكرده‌اند.آنها كه تو را، اين مرد راستگوي فوتبال را از صميم دل دوست داشتند. شايد همان عاشقان ناصر حجازي امروز بر سر مزارت براي مرد نازنين فوتبال جشن تولد بگيرند. اين خاصيت مردان بزرگ است. عقاب آنقدر باشكوه پرواز مي‌كند كه تا سال‌ها آوازه پروازش در يادها مي‌ماند. نه مانند كلاغ كه به هنگام پرواز هم دوست‌داشتني نيست.

يادبود ناصر حجازي در سكوت
‌ خانواده ناصر حجازي اعلام كرده بودند به علت تقارن سالروز تولد اين اسطوره با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امسال روز 23 آذر، همزمان با تولد زنده‌نام حجازي براي او جشن نمي‌گيرند و مراسم گراميداشت او دي‌ماه برگزار خواهد شد. صبح ديروز اعضاي خانواده حجازي با چند شاخه گل به قطعه نام‌آوران رفتند تا ساعتي را بر مزار ناصرخان سپري كنند و جالب است بدانيد حدود 200 نفر از دوستداران اسطوره آبي نيز در اين محل حضور داشتند و پس از قرائت فاتحه، بهشت زهرا (س) را ترك كردند. 

251 41

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =