فارس نوشت:

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک روانی به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران وجود دارد، گفت: برای ساعات آتی امروز ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین پیش‌بینی می‌شود.

حمیدرضا رنجبرگل‌افشان با اشاره به ساعات پایانی روز اربعین حسینی و بازگشت زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به شهرهای خود گفت: هم‌اکنون ترافیک به سمت شهر تهران و استان مازندران عادی است و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

او با بیان اینکه اکنون محور دماوند- فیروزکوه خشک است و بارندگی در این محور وجود ندارد، گفت: برای ساعات باقی‌مانده امروز، ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی در این محور پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه ادامه داد: همچنین تردد همه تریلرها و کامیون‌ها در محور دماوند- فیروزکوه تا ساعت 24 امشب ممنوع است و از تردد آنها در این محور جلوگیری می‌شود.

رنجبرگل‌افشان با بیان اینکه 50 درصد نیروهای پلیس راه دماوند- فیروزکوه در حالت آماده‌باش قرار دارند، گفت: این مأموران در مسیر این محور قرار دارند تا مشکلی برای رانندگان و زائران برگشتی به وجود نیاید.

او با بیان از صبح امروز تاکنون تصادفی در این محور نداشته‌ایم، گفت: متأسفانه دیروز در نزدیکی روستای جابان به سمت دماوند یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا از عقب به یک موتورسیکلت برخورد کرد که این سانحه منجر به فوت راکب افغانی این موتورسیکلت شد.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه بیان کرد: از رانندگان و زائران تقاضا داریم که با صبر و حوصله رانندگی و از شتاب‌ پرهیز کنند تا به سلامت به مقصد خود برسند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =