فارس نوشت:

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از ترافیک روان به سمت جاده‌های متنهی به شهر تهران و استان مازندران خبر داد و گفت: تردد تریلر و کامیون تا ساعت 24 روز شنبه ممنوع است.

حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی با اشاره به وضعیت محور دماوند - فیروزکوه گفت: هم‌اکنون ترافیک روانی به سمت شهر تهران و استان مازندران وجود دارد.

او با بیان اینکه از صبح امروز تردد تریلر و کامیون‌ در محور دماوند - فیروزکوه ممنوع شده است، گفت: این ممنوعیت تا ساعت 24 روز شنبه ادامه دارد و از تردد این نوع وسایل نقلیه در این محور جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه گفت: بر اساس اعلام هواشناسی، وضعیت آب و هوای دو روز آینده بدون بارندگی پیش‌بینی شده است و شاهد هوای خشک و آفتابی هستیم.

رنجبرگل‌افشانی گفت: ساعات پایانی روز گذشته شاهد حجم ترافیک سنگینی به سمت استان مازندران بودیم و خوشبختانه تاکنون تصادفی در این محور رخ نداده است.

او با بیان اینکه برای شنبه بعد از ظهر نیز، حجم ترافیک سنگین به سمت شهر تهران پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: در این زمینه قرار است با هماهنگی پلیس راهور شهرستان دماوند دو نقطه از منطقه گیلاوند که گره ترافیکی به وجود می‌آورد، مسدود شود و همچنین چند ساعتی پمپ بنزین گیلاوند تعطیل می‌شود تا بار ترافیکی از این منطقه خالی شود.

فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از رانندگان تقاضا کرد که با صبر، حوصله و با سرعت مطمئن حرکت و از ایمن بودن وسایل خودروهای خود اطمینان حاصل کنند.

 


47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =