واحدمرکز ی خبر نوشت:

وزیر دفاع عراق از امن بود همه مسیرها به کربلای معلی خبرداد.
شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: خالد العبیدی از رسیدن بیش از هفده میلیون زائر اربعین حسینی از عراق و دیگر کشورهای جهان تا به امروز به کربلا خبرداد.
وزیر دفاع عراق در کنفرانس خبری خود در کربلای معلی گفت: چهار و نیم میلیون زائر اربعین حسینی ازکشورهای سراسر جهان وارد کربلا شدند، این حالی است که شمار زائران عراقی تا به امروز به بیش از سیزده میلیون نفر رسیده است.
وی افزود: من به همه فرماندهان ارتش دستور داده ام که همکاری ویژه برای تسهیل بازگشت زائران انجام دهند و وسائل نقلیه مناسبی فراهم کنند.
این در حالی است که وزیر دفاع عراق برای بررسی روند تامین امنیت زائران حسینی وارد کربلا شده بود و از چند منطقه به طور سرزده بازدید کرد.
وزیر دفاع عراق در این باره گفت: نیروهای امنیتی تلاش دارند تامین امنیت زائران اربعین حسینی را به نحو احسن انجام دهند و در بازدیدهای ما از مسیرهای مواصلاتی به استان کربلا از امنیت کامل این مسیرها اطمینان یافتیم.
همچنین یکی از افسران امنیتی عراق درباره وضع امنیتی در اطراف کربلا گفت: حضور زائران اربعین حسینی امروز و فردا به اوج خود خواهد رسید.
وی افزود: نود درصد زائران به کربلا رسیدند اما برخی مسیرها مانند مسیر نجف به کربلا و بغداد به کربلا همچنان مملو از زائران است.
یک زائر اربعین حسینی گفت: پیام ما به تکفیری های داعش این است که مردم عراق پیروز خواهند شد و سرنوشت شما زباله دان تاریخ خواهد بود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =