معاون پارلمانی رئیس جمهور: مهار تورم از 44 به 17 درصد معجزه بود/نباید به افراطی ها اجازه نفوذ داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر چه در حوزه اقتصاد، کشور با مشکلاتی مواجه است گفت: در این زمینه مهار تورم از ۴۴ درصد به ۱۷ درصد در حد معجزه بود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مجید انصاری پنجشنبه شب در جمع دانشجویان، اصناف، روحانیون و مسئولان شهرستان رفسنجان در منزل امام جمعه فقید رفسنجان گفت: امروز چهره ایران، انقلاب و ملت ایران در عرصه جهانی بازسازی شده و حقانیت تیم هسته ای ایران استوار بوده و برای توجیه انرژی هسته ای ایران، تمامی دنیا و اعضای گروه ۱+۵ تلاش می کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت جدید دستاوردهای مهمی داشتیم که از مهمترین آنها، تحول در روند تخریب کننده همه منافع ملی از رهگذر ایران، هراسی بود که دشمنان به آن دامن می زدند و این روند خطرناک متوقف شد.
او با اشاره به دستاورد دیگر دولت جدید، گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شده که آثارش در کشور مشهود است و مردم این را به واقع احساس می کنند.

این مسئول گفتمان های مسئولین با مردم را دستاوردی اجتماعی دانست و گفت: در این زمینه بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود.

او با اذعان به این نکته که اگر چه در حوزه اقتصاد، کشور با مشکلاتی مواجه است، گفت: در این زمینه مهار تورم از ۴۴ درصد به ۱۷ درصد در حد معجزه بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۱۶ آذرماه امسال همه دانشجویان از نشاط بسیار خوبی برخوردار بودند و نباید بگذاریم که در درون ما افراط گران با نفوذ خود مسیر را در پیش بگیرند و آن را مخدوش کنند.

انصاری عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، این انقلاب در دنیا بی نظیر است و امروز در مهلکه جهالت و نیرنگ قرار داریم و دشمنان دست به دست هم دادند تا چهره دین مبین اسلام را خراب کنند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    1 2
    زنده باد دولت یازدهم
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    7 0
    کو ما که ندیدیم خود گوی و خود خندی
  • :::: A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    4 0
    انصافا 17درصده؟؟؟؟؟