ابنا نوشت:

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با فرماندهان گروه پیشمرگه کُرد اظهار داشت: روند استقلال و در نهایت رفراندوم کردستان مساله‌ای نیست به این راحتی متوقف شود.

«مسعود بارزانی» با بیان اینکه نیروهای پیشمرگه در وسعتی به اندازه 1050 کیلومتر در حال مبارزه با داعش هستند، گفت: این یک جنگ است و در جنگ باید آمادگی مواجه به هر چیزی را داشته باشیم، نباید شکست‌ها و عقب‌نشینی‌ها روحیه شما را تضعیف کند.

وی بدون آنکه به "اظهارات اخیر نوری مالکی مبنی بر وجود اسنادی در مورد خیانت اقلیم کردستان در سقوط موصل" اشاره کند و به نحوی که مخاطبان متوجه صحبت کردن وی درمورد سخنان اخیر معاون رئیس جمهور عراق شوند، گفت: داعش حتی در ذهن خود هم فکر تصرف موصل را نمی‌کرد و آنها به 15 کیلومتری این شهر آمدند تا چند داعشی که در زندان موصل بودند را آزاد کنند. پس از آن، به ناگاه با فرار ژنرال‌های ارتش عراق و بعد سربازان مواجه شدند که در نهایت تصمیم به اشغال شهر گرفتند(!).

رئیس اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: اگر 100 هزار گروه تروریستی دیگر هم ایجاد شود و در برابر ما بایستد، ما همچنان در اندیشه استقلال خود و حرکت به این سو راسخ خواهیم ماند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    16 4
    چرا نظرات تایید نمیشه....
  • بيخيال A1 ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    6 44
    برو بابا
  • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    4 2
    کردهای همه کشورهای منطقه در فکر جدایی از دولتهای ایران و ترکیه و عراق و سوریه هستند. بابا بی خیال زندگی تون را بکنید و اینهمه به انگلیس و آمریکا بهانه ندهید