سرمربی استقلال امیدوار است تیمش در نیم فصل دوم نتایج ضعیف خود را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم. ما برای این بازی 3-4 بازیکن مصدوم داریم. امیدوارم بازیکنان جایگزین، بتوانند جای خالی بقیه را پر کنند.»
قلعه نویی در مورد لیست خرید نیم فصل استقلال گفت: «من لیست خرید مورد نظرم را به نظری جویباری داده ام تا با باشگاه ها مذاکره کند. امیدوارم بازیکنان خوبی به خصوص در خط هافبک جذب کنیم. تا به حال فقط سلیمان فلاح را قطعی جذب کرده ایم. من هنوز لیست خروجی ام را به باشگاه نداده ام. پژمان نوری از لیتس ما خارج شد ولی در لیست خروجی ما نبود. او می خواست به ملوان برود و به تیم شهرش کمک کند. به همین دلیل اجازه دادیم که برود.»
سرمربی استقلال در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: «هنوز مشخص نیست. او جلسه ای داشت و خواسته هایش را اعلام کرد. ما هم خواستیم خواسته هایش را به صورت مکتوب بیاورد که ما آن را بررسی کنیم.»
قلعه نویی در مورد مشکلات خط دفاع تیمش گفت: «شاید در این مدت نتایج بدی گرفته باشیم که در کارنامه من و استقلال بی سابقه بوده. اما این مشکل را نمی توان به گردن بازیکنان خط دفاعی انداخت. یک سری از بدشانسی ها و اشتباهات باعث شده ما نتیجه نگیریم. در تعطیلات روی این موضوع کار می کنیم. سعی می کنیم تمرکز تیم را بالاتر ببریم تا نتایج را جبران کنیم. به نظرم نظم دفاعی استقلال به هم ریخته که باید وضعیت آن را بهبود بخشیم. ما در خط حمله هم آمار بدی داشته ایم. بازیکنان باید قدر استقلال و پیراهن آن را بدانند. البته می توانیم در نیم فصل دوم نتایج ضعیف تیم را جبران کنیم.»
قلعه نویی در پایان در مورد تعطیلی لیگ گفت: «ما هم نظر بدهیم، چیزی عوض نمی شود. لیگ تعطیل است و ما هم نمی توانیم نظر بدهیم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بعد از مدت ها در جام ملت ها نتیجه بگیریم. همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =