ایسنا نوشت:

یک تهیه‌کننده‌ی موسیقی پاپ گفت: چندی است که برخی رسانه‌ها از لغو کنسرت‌های پاپ در سه‌ماه پایانی سال خبر دادند، در حالی که هیچ ارگان رسمی خبر لغو کنسرت‌ها را ابلاغ نکرده است.

محمدرضا خانزاده اظهار کرد:‌ در خبرهایی که به‌تازگی منتشر شده است، برخی از لغو کنسرت‌های پاپ خبر داده‌اند؛ اما به‌نظر می‌آید که شاید مسوولان می‌خواهند درباره‌ی کنسرت‌ها بررسی‌های جدیدی انجام دهند و تصمیم‌گیری کنند که به ما هم چیزی نگفته‌اند.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که تکلیف کنسرت بابک جهانبخش در پایان سال چه می‌شود؟ گفت:‌ پس از اخذ مجوز، اطلاعات کامل درباره‌ی این کنسرت اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، از مدتی پیش در محافل مختلف گفته شده که اداره‌ی اماکن از صدور مجوزهای مربوط به اجرای کنسرت‌های پاپ سر باز می‌زند و این موضوع دهان به دهان در میان تهیه‌کنندگان موسیقی پیچیده است.

آغاز فروش بلیت‌های کنسرت برای سه‌ماه پایانی سال باید اواسط ماه صفر آغاز شود تا روند فروش بلیت به‌صورت مطلوبی پیش رود. این در حالی است که امسال هنوز خبری از آغاز بلیت‌فروشی کنسرت‌های پاپ نشده، آن هم در حالی که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزهای لازم را در این زمینه صادر کرده است.

برخی تهیه‌کنندگان موسیقی معتقد هستند که اگر این روند به طول انجامد، مجبور خواهند شد تعدادی از کنسرت‌های‌شان را لغو کنند، زیرا توانایی فروش بلیت در مدت زمان محدود را نخواهند داشت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    53 0
    موسیقی پاپ باعث پنبه شدن هر آنچه می شود که گروهی صاحب همه چیز به زور در پی نشر آنند...تو خود بخوان از این مجمل حدیث مفصل را....
  • بی نام A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    40 0
    تا پارسال کنسرت در کرج آزاد بود یهو امسال ....
  • بی نام RO ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    17 0
    آخه تحجر برخی تا کی؟ مردم که بخاطر وضع سخت اقتصادی و...دل خوش ندارند و سعی می کنند یکی دو ساعتی مشکلاتشان رادروقت کنسرت فراموش یا حداقل کاهش دهند که برخی این را هم مضایقه می کنند.
  • علی A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    18 0
    اقا این کنسرتها تو ایران برگزار میشه همه مبتذلند برین از ماهواره موسیقی پاک وحلال ببینید.اینجا هر کس وگروهی حق داره کنسرتهای مجوز دار رو لغو کنه. کافیه بریزی تو خیابون و4تا شعار بدی