تسنیم نوشت:

مدیر عامل همراه اول گفت: مشکلات مربوط به صدور صورتحساب‌ با ارقام نجومی برای مشترکان اعتباری وجود نداشته و کسانی که با این مشکل مواجه شده‌اند باید به مرکز همراه اول گزارش کنند.

وحید صدوقی با بیان اینکه قبوض مشترکان این اپراتور هر دو ماه یکبار توزیع می‌شود، در حاشیه الکامپ اظهار کرد: مشترکان هرگونه اختلالی در روند صدور صورتحساب‌شان مشاهده کردند، می‌توانند به 9990 گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال توسعه سیستم‌های خود هستیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکل صورتحساب برخی مشترکان همراه اول که با ارقام نجومی روبرو شدند چه بود، گفت: ممکن است مشکلات به واسطه ارتقا سیستم بیلینگ و صورتحساب‌گیری ما بوده که اکنون رفع شده است. ما در همراه اول توسعه سیستم را پشت سر گذاشتیم که ممکن است برخی مشترکان در بخش دیتا و مکالمه با ارقامی غیر از حد معمول مواجه شده باشند که در این صورت می‌توانند گزارش آن را ارائه کنند.

مدیر عامل همراه اول با بیان اینکه مشکلات این چنینی قطعا با گزارش به مرکز همراه اول حل خواهد شد، تصریح کرد: این مشکلات که در ارتباط با بیلینگ مطرح شد درباره مشترکان اعتباری صادق نیست و آن‌ها با مشکلی مواجه نشده‌اند.

او همچنین درباره تکمیل شبکه 3G این اپراتور نیز گفت: این شبکه تا بهمن ماه تکمیل می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =