فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز (پنج شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی قرعه کشی می شود و چهار تیم ایرانی حریفان آسیایی خود را می شناسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها در دو منطقه شرق و غرب برگزار می شود و 16 تیم در هر منطقه به رقابت می پردازند و در نهایت یک تیم از غرب و یک تیم از شرق راهی فینال خواهد شد.

در منطقه غرب که تیم های ایرانی حضور دارند، نمایندگان 9 کشور حضور دارند که ایران، عربستان و ازبکستان 3 سهمیه مستقیم در مرحله گروهی خواهند داشت. امارات 2 سهمیه و قطر نیز یک سهمیه در این مرحله دارد. اما برای تعیین 4 تیم باقیمانده، 2 تیم از قطر به همراه تیم هایی از کویت، اردن، بحرین و عمان در مرحله دوم پلی اف به مصاف هم می روند و 3 تیم برنده از این مرحله در مرحله سوم و نهایی پلی اف با 2 تیم از امارات و تیم هایی از ایران (نفت تهران)، عربستان و ازبکستان مقابل هم قرار می گیرند و در نهایت 4 تیم برنده به مرحله گروهی راه می یابند.

با توجه به این وضعیت، همگروهی پرسپولیس با تیم هایی از عربستان و ازبکستان قطعی است و تیم سوم نیز ممکن است از پلی اف مشخص شود یا تیمی از امارات و قطر باشند. نفت تهران نیز در مرحله پلی اف ممکن است با تیمی از عربستان، ازبکستان یا امارات روبرو شود یا با تیم ضعیف تری مثلاً از عمان و بحرین.

در هر حال باید تا فردا ظهر منتظر ماند و نتیجه قرعه کشی این مسابقات را دید. پرسپولیسی ها در حالی چشم به قرعه کشی فردا دارند که تا 5 اسفند و آغاز مسابقات مرحله گروهی، 75 روز زمان باقی مانده و در این مدت اوضاع نابسامان باشگاه و تیم باید تغییر کند تا سرخپوشان با قدرت مقابل حریفان آسیایی قرار گیرند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    34 63
    به عنوان یه پرسپولیسی از مدیران این تیم میخوام که با این تیم به آسیا نروند تا باعث آزار بیشتر هواداران نشوند.چون نتایج از الان مشخصه
    • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
      28 66
      درخشان از پس تيم هاي معمولي ليگ بر نمياد،زودتر بركنارش كنيد و يك مربي درست و حسابي بياريد
    • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
      2 3
      تورو خدا حرف بیخود نزنید . تیم داره خوب بازی میکنه ، اشتباهات فردی داره تیمو نابود میکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    30 7
    پرسپولیس باید تقویت بشه تا در آسیا برای کشورمون آبرو داری بکنه
    • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
      3 0
      چیجوری تقویت شه ، زمان یارگیری مدیرعامل تو زندان . عمه ی من بره با بازیکنها مذاکره کنه
  • علي ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    26 88
    آخه پرسپوليسو چه به آسيا
  • شروین A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    10 2
    چشم کیسه‌ای ها به کجاست؟