در ادامه خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین، همراه اول در نقاط مرزی، ظرفیت شبکه خود را تا 3 برابر افزایش داده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت خدمت¬رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی، اپراتور اول در نقاط مرزی با عراق، اقدام به افزایش 300 درصدی ظرفیت شبکه خود کرده است.

از دهم آذرماه با آغاز ورود زائران ایرانی به مناطق مرزی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق، ظرفیت شبکه همراه اول در منطقه مرزی مهران حدود 3 برابر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، در این مدت همراه اول با قراردادن 9 سایت متحرک جدید با ظرفیت حداکثری، ظرفیت شبکه خود را در شهر مهران به سه برابر افزایش داده است.

این گزارش می افزاید: در حال حاضر، بخشی از بار ترافیکی(حدود 30 درصد) شبکه همراه اول در این مناطق، برای استفاده مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور از شبکه همراه اول از طریق رومینگ ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در روزهای اخیر استاندار ایلام و برخی مقامات کشوری و لشکری از اقدامات همراه اول و شرکت مخابرات استان ایلام برای این افزایش ظرفیت جهت رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین(ع) تشکر کرده‌اند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389465

برچسب‌ها